Dat is toch leuk? Geeft toch een zekere status. Ik neem ook altijd mijn Starbucks-beker mee naar huis, en als ik de stad inmoet vul ik die gewoon met normale koffie van thuis. Lekker goedkoop én tof.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Urquhart het volgende:
Ja, dezelfde types willen ook altijd met een Starbucks-koffiebeker over straat lopen
Zara is toch een goedkope zaakquote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef laforest het volgende:
Zara heb je hier al jaren in Ierland, het is een Spaans merk.
Erg duur en alleen maar voor magere meiden.
Ik heb er laatst een pak gekocht, 350 euro, dus dat viel wel mee, 3-delig
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Geeft toch een zekere status. Ik neem ook altijd mijn Starbucks-beker mee naar huis, en als ik de stad inmoet vul ik die gewoon met normale koffie van thuis. Lekker goedkoop én tof.
Je insinueert dus eigenlijk dat laforest dik is. Daar heb je toch geen 3 zinnen voor nodig.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:34 schreef BroodjeBah het volgende:
Ik ken iemand met maat 48 die topjes van Zara past en wel cup D ofzo heeft, dus eigenlijk wil je me vertellen lieve laforest dat zij naar Zara winkels gaat, de labels uit de kleding knipt en die in haar eigen plus size kleding naait???![]()
![]()
nee, 2 woorden. Laforest DIKZAKquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je insinueert dus eigenlijk dat laforest dik is. Daar heb je toch geen 3 zinnen voor nodig.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je insinueert dus eigenlijk dat laforest dik is. Daar heb je toch geen 3 zinnen voor nodig.
Ik denk dat het hier aan de winkels ligt dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet, maar ik zie ook altijd dikke meiden hier lopen met kleding van de Zara, dus dat zal dan wel aan jullie Ierse winkel liggen, al kan ik mezelf dat niet voorstellen.
Verder, TS, onder welke steen heb jij geleefd de laatste tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |