oh kom op, geenstijl is een dikke pvv site, dan weet je dat men gewoon op de pvv gaat stemmen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef BereNDD het volgende:
volgens mij begrijp je het bericht niet helemaal..
waar lees je dat ze oproepen dat iedereen op het pvv fragment moet stemmen?
nee, maar ik vind de gs.tv filmpjes wel leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef Tha-CheF het volgende:
Gs reaguurderwat een lutsert ben jij.
:$quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waarom ga je daarover op FOK! klagen?
PIEMEL
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, maar ik vind de gs.tv filmpjes wel leuk.
Wist je dat een FOK User geregeld in de top5 stond met zijn L33T Pooltafel of iets in richting.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, maar ik vind de gs.tv filmpjes wel leuk.
Volgens mij begrijp jij de reacties in de topic niet helemaal..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die geenstijl verdedigen
mensen die zeggen dat ik zwart benquote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij de reacties in de topic niet helemaal..
waar lees je users geenstijl verdedigen?
Och is het weer zo'n topic..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat ik zwart ben
nee maar je snapt wel dat zo'n link op gs gewoon een verkapte 'stem-pvv-hier' post is.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Och is het weer zo'n topic..
vergeef me dat ik serieus op je probeerde te reageren..
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Rookert het volgende:
GeenStijl is prima te pruimen met een flinke schep zout
En met dit topic probeer je ook nog een zooitje fokkers daar naartoe te krijgen zodat ze ook op het pvv fragment kunnen stemmen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee maar je snapt wel dat zo'n link op gs gewoon een verkapte 'stem-pvv-hier' post is.
nee?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
En met dit topic probeer je ook nog een zooitje fokkers daar naartoe te krijgen zodat ze ook op het pvv fragment kunnen stemmen?
Wilders leest tenminste zijn post door voordat hij op versturen druktquote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef jongegast het volgende:
geert wilders is een wijze oude man, men veel intellect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |