quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef error_404 het volgende:
Had dan een beetje tijd gestoken in een goede lemming en een toffe paint, dan was het wat.
Nu heb je gewoon het zoveelste kuttopic geopend.
pics?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef Zehma het volgende:
Ik betrapte mijn collega tijdens het masturberen op het werk!
Vond ze niet zo prettig
Maar wat is nou de klacht?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Maar wat is nou de klacht?
dat je niet mee mocht doen?
dat je dit verzonnen hebt?
vertel ons
Als ik een collega betrap dan gaat de toiletdeur op slotquote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef Zehma het volgende:
[..]
Maar wat is nou de klacht?
Het kon ook jouw collega zijn :p
dat je niet mee mocht doen?
Ik zou niet durven...
dat je dit verzonnen hebt?
Yo true story
Sodekenker, is dit nou het beste wat je kon verzinnen met dit toch wel tot de verbeelding sprekende gegeven?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef Zehma het volgende:
Ik betrapte mijn collega tijdens het masturberen op het werk!
Vond ze niet zo prettig
Van de buitenkant?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik een collega betrap dan gaat de toiletdeur op slot
tuurlijk niet, dan neem ik pauzequote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Van de buitenkant?. Of hoe bedoel je?
Eh, ja, ik wou al zeggen....quote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan neem ik pauze(en die collega)
nja ligt er wel aan WELKE collega natuurlijk ;')
wat? zeg het maarquote:
Je eerste post wekte de indruk dat je met iedere collega de kast induikt als jij hem/haar betrapt op masturberen.quote:
Nja niet iedere dusquote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Je eerste post wekte de indruk dat je met iedere collega de kast induikt als jij hem/haar betrapt op masturberen.
En ik wilde zeggen: Zijn er nog vacatures bij het bedrijf waar je werkt? I like the way you think..
Mij wel hoor.quote:
Ook dingen voor mensen die handig zijn met computers?quote:maar er zijn idd vacatures
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |