Schoonmaken dan... Prutserquote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef UnderSiege het volgende:
stinkt!
Het klinkt misschien vies, maar mijn bureaustoel op m'n werk stinkt echt een uur in de wind doordat ik elke keer ruften laat die in de stoel blijven zitten.
Zolang ik er op zit is er niets aan de hand, totdat ik opsta of neerplof op de stoel! Zo'n vieze walm komt je dan tegemoet. Echt víes!
Het ergste is nog als er even iemand anders op gaat zitten, ik schaam me dan kapot.
Thuis heb ik er geen last van, leder absorbeert niet!
Klacht: Stinkende bureaustoel
Ja, ik ga ook graag met me neus bij m'n reet zitten en dan een keiharde fart latenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef UnderSiege het volgende:
Ik post dit hier nu wel maar... ik geniet er soms stiekem toch wel een beetje van. Ik bedoel... het is toch van mij! Mijn stank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook graag met me neus bij m'n reet zitten en dan een keiharde fart laten
ik dacht dat je het meende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Zo'n gevoel van trots.. Oh dat dit uit mijn poezelige billetjes ofwel aarsje kan komen.. Dat mijn darmen zulke harde werkers zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 10:28 schreef UnderSiege het volgende:
Ik post dit hier nu wel maar... ik geniet er soms stiekem toch wel een beetje van. Ik bedoel... het is toch van mij! Mijn stank!
Dan piept ze idd neit meer... die is dan allang dood door de verschrikkelijke walmquote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Niet liegen dame, je had het eens moeten ruiken... dan piep je wel anders
Ga door!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo'n gevoel van trots.. Oh dat dit uit mijn poezelige billetjes ofwel aarsje kan komen.. Dat mijn darmen zulke harde werkers zijn
Dan mag ik blij zijn dat er ook nog maar iets van geluid uit me komt.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Niet liegen dame, je had het eens moeten ruiken... dan piep je wel anders
Wat een wonderschoon proces is het ook, dat mijn organen de diverse gerechten en dranken kunnen samensmeden tot zulks een aanwezige lucht, het aroma, de viscositeit, soms verdenk ik mijn scheten ervan om zelfs een bruingroene walm mee te brengen.quote:
Moehahaha!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat een wonderschoon proces is het ook, dat mijn organen de diverse gerechten en dranken kunnen samensmeden tot zulks een aanwezige lucht, het aroma, de viscositeit, soms verdenk ik mijn scheten ervan om zelfs een bruingroene walm mee te brengen.
Doemijdiema!!!! Een vrouw die niet veel geluid maaktquote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan mag ik blij zijn dat er ook nog maar iets van geluid uit me komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |