Doe je mee vanavond?quote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef jmac het volgende:
Pfff ga ook eens voor het eerst online spelen. In ELKE 1 op 1 situatie lijken zij 10x sneller dan mij. Als ik schiet maken ze mij nog sneller dood. Is er geen easy voor multiplayers
Nog vreemder trouwens dat als ik die Killcam bekijk zij altijd EXACT lijken te weten waar ik ben. ook al sta ik achter muren of wat dan ook, zij gaan altijd precies op mij af alsof ze door die muur heen kunnen kijken![]()
M'n record is 2 kills![]()
![]()
Ja loopt gewoon gelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef jackson het volgende:
Ik wil geen zwaar verhitte discussie op touw zetten met doodverwensingen en slapeloze nachten voor menschen hier maar.....
Zijn de graphics op de xbox eigenlijk vergelijkbaar als op de PS3? Heb namelijk totaal geen idee, ben zelf in het bezig van een PS3
ik hebzelf een logitech usb headset.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:![]()
Heeft iemand misschien een beetje een goede tip voor een knappe Bluetooth headset voor de PS3?
Ik wil er graag één kopen, maar als ik soms het geluid hoor van sommige mensen ... Maar ik hoor
ook wel super goede kwaliteit er tussen zitten, ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet hebben
en wil absoluut geen miskoop doen.
En zijn er ook mensen die met muis en toetsenbord spelen?
heel tof!quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
voor de mensen die nooit op de weblog komen:
Als je schiet kom je op de radar te staan als een rood puntje, of de tegenstander heeft UAV (iedereen zonder Cold Blooded verschijnt als rood puntje), zo weten ze je waasrchijnlijk te vindenquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef jmac het volgende:
Pfff ga ook eens voor het eerst online spelen. In ELKE 1 op 1 situatie lijken zij 10x sneller dan mij. Als ik schiet maken ze mij nog sneller dood. Is er geen easy voor multiplayers
Nog vreemder trouwens dat als ik die Killcam bekijk zij altijd EXACT lijken te weten waar ik ben. ook al sta ik achter muren of wat dan ook, zij gaan altijd precies op mij af alsof ze door die muur heen kunnen kijken![]()
M'n record is 2 kills![]()
![]()
Geweldig filmpje, nooit geweten dat van Afghan.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
voor de mensen die nooit op de weblog komen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |