Pff ben sinds gisteren level 50 en het gaat echt langzaam nu....quote:Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, gisteren tegen twee gasten die met hun 3e of 4e prestige bezig waren. Ik vind lvl 70 al zo'n fucking eind weg
Ik zit ook eindelijk boven de 1, 1.03 ofzo en level 52quote:Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pff ben sinds gisteren level 50 en het gaat echt langzaam nu....
Maar kom inderdaad ook steeds meer mensen tegen die tweede en derde prestige hebben, al moet ik zeggen dat het nog mee valt met hun skills. Wat me gisteren wel opviel was juist mensen met level 10 die enorm goed speelden; waarschijnlijk een tweede accountje aangemaakt om K/D ratio hoog te hebben...
Bijna 1.0 nu bij mij, zit op 0.98
52 alweer? gaat hard bij jou! ik zit bijna op 43 geloof ik...quote:Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit ook eindelijk boven de 1, 1.03 ofzo en level 52Ik ga wel door tot lvl 70 maar dan ben ik het ook wel weer beu gok ik. Prestige heb ik iig geen zin in, daar had ik namelijk in Cod4 ook al zo'n spijt van
Valt best meequote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
52 alweer? gaat hard bij jou! ik zit bijna op 43 geloof ik...
binnekort weer eens met z'n allen ground war?
Nog geen 1 keer tegen gekomenquote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.
Feest!quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Fipotje het volgende:
ik wil ook wel mee knallen vanavond!!
Heb je geen sociaal leven?quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben eerste prestige lvl 63 nuMoet zeggen dat het vuurtje langzaam wat minder wordt, waar ik eerst schijt aan mn werk had is het nu rond 23.00 xbox uit
Ik speel regelmatig met FOK!user parties van 8 manquote:Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Ik zeg Fok! Groundwar. Aleen moeten we misschien even de 360 en PS3 users splitsen
.
Zijn we het daar iig over eens.quote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Tot 2 min voor elf lijkt me een ideale tijd!
Hoezo nou weer sociaal leven?quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je geen sociaal leven?Als ik zoveel zou spelen zou me vriendin echt boos worden
Inderdaad niks mis meequote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Tot 2 min voor elf lijkt me een ideale tijd!
Ik heb er 4 dagen en 5 uur ofzo over gedaan, ik ga nog steeds naar mijn werk en naar de kroeg, alleen slaap wil er de laatste tijd nogal eens bij inschietenquote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je geen sociaal leven?Als ik zoveel zou spelen zou me vriendin echt boos worden
voor de 2e keer. zolang is dat spel nog niet uit. dus dan moet je aardig veel gespeeld hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoezo nou weer sociaal leven?Je wordt ooit level 63 hoor, kwestie van tijd.
Mag blij zijn als ik de 3 uur per week haal. Maar vanaaf ga ik er wel even voor zitten, heb er zin an.quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
voor de 2e keer. zolang is dat spel nog niet uit. dus dan moet je aardig veel gespeeld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |