quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Captain_Zappa het volgende:
Gister had iemand een nuke, een andere emp'de hem. hahahah
quote:Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef emokid het volgende:
Dude, je manier van quoten is echt verwarrend. Plaats je berichten eronder.
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
WTF, waar slaat dit op?
Ik join een match groundwar, kom ik op een of andere teringmap "Rust"
Ik word 11 keer(!) dood geschoten als ik spawn. Toen heb ik hem maar geleaved, wat een tering mongooltjes die dat zo hebben gemaakt. Dag K/D ratio
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.quote:
En van die teringlijers met die shotgun 1887quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.
Enige wat ik noob vind is: Campers, hearthbeat sensor (wat vaak met campers samen gaat) en noob tubers
oh ja die ookquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En van die teringlijers met die shotgun 1887
Die perk dat je als een fucking supersayan om iemand afschiet met je mesje..quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.
Enige wat ik noob vind is: Campers, hearthbeat sensor (wat vaak met campers samen gaat) en noob tubers
Commando, wat is er noob aan?quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef intraxz het volgende:
[..]
Die perk dat je als een fucking supersayan om iemand afschiet met je mesje..
In combinatie met het snelle rennen en het vasthouden van een carepackage granaatje ben je onmenselijk snel.quote:
Volgens mij bedoel je dit.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.
Nou vooruit doe ik zo quotenquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef KrentebolHooft het volgende:en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
1 ding klopt er niet aan je verhaalquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap de knife class niet. Had het eens geprobeerd en zo snel loop je niet eens. Al mijn KD's waren negatief, meestal zwaar negatiefTerwijl mijn gemiddelde 1.31 was. Daarnaast vond ik er ook nog eens geen ruk aan en waren 9 van de 10 deaths onvermijdbaar (soms MOET je een straat over rennen, en dan schiet iemand je neer, succes met je mesje op 50 meter afstand).
En iedereen maar zeggen dat knife class overpowered is en dat ze er tering hoge streaks mee krijgen. Ik kill ze zelf met gemak en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
Hebben ze ook niet, ze rennen rond met hun pistool met tactical knife. Ik zie ze nooit schieten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
1 ding klopt er niet aan je verhaalje doet nu net of mensen met die knife class om het zo maar even te noemen geen wapen hebben
ik gebruik rennen en commando ook. en ik gebruik toch echt gewoon een submachine gunquote:Op maandag 14 december 2009 00:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, ze rennen rond met hun pistool met tactical knife. Ik zie ze nooit schieten.
En 'richten en meerdere schoten afvuren' gebeurt binnen 2 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |