Verzin maar wat, maar ligt ook erg aan welke game je speelt. Ik speel alleen maar FFA, soms als alles mee zit haal ik rond de 15/18 kills maar nu heb ik de choppergunner erbij dan moet ik wel richting de 20 kills gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Hoe doe je dat, zo'n lange streak? Op een gegeven moment gaan toch je kogels op.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Verzin maar wat, maar ligt ook erg aan welke game je speelt. Ik speel alleen maar FFA, soms als alles mee zit haal ik rond de 15/18 kills maar nu heb ik de choppergunner erbij dan moet ik wel richting de 20 kills gaan.
Zei toch dat het verzonnen isquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef MPC60 het volgende:
Als je alleen maar FFA speelt kan je nooit een killstreak hebben van 67 of je cheat met een modded lobby
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zei toch dat het verzonnen isMijn record is 17 in FFA
Ik zit nog maar op 20 uurquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef VliegVlieg het volgende:
Na 4d 13h 35m spelen aangekomen bij de 2e prestige.Nog 8 te gaan !
Deze game is te verslavend![]()
Zo ja, pics.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zijn nog eens moeders!
Is ze ook een milf?!
Zat vanmiddag opeens in zo lobbyquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef MPC60 het volgende:
Als je alleen maar FFA speelt kan je nooit een killstreak hebben van 67 of je cheat met een modded lobby
[..]
snap niet dat mensen zo aan hun XP willen komenquote:Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef intraxz het volgende:
Volgens mij heeft dit er iets mee te maken..
Clitches en cheats gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 11:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
snap niet dat mensen zo aan hun XP willen komen![]()
Ik verlies liever een goede pot dan allemaal XP verzamelen die je niet echt verdiend hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |