De game is op alle drie de systeem gebugd hoor trollemansquote:
Waarom heb ik ( + nog meer mensen hier op de ps3) Nog geen 1 van die glitchen gezien? en zijn alle filmpjes er van allemaal op de xbox?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game is op alle drie de systeem gebugd hoor trollemans
Ik heb ze ook nog nooit gezien op de PS3 maar denk dat de game vast wel op alle 3 de platformen gebugd is.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik ( + nog meer mensen hier op de ps3) Nog geen 1 van die glitchen gezien? en zijn alle filmpjes er van allemaal op de xbox?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja gister om half 10 met moeite een normale lobby kunnen vinden. Echt vollop veel glitch lobbies. vollop zielig enzo.
Maar tegen 12en leek het volgens mij wel opgelost. We hadden continue een goede lobby en 1x kwamen we in rust met 18 man. Maar dat was geen unlimited ammo lobby. Daarna tot een uur of 2 niets meer gezien eigenlijk.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
wowquote:Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef mash_ het volgende:
Mijn broer speelt hem trouwens op de pc en is ook nog geen glitches tegen gekomen
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wow
je broer die geen glitch is tegengekomen staat gelijk aan: MW2 PC versie is hack-proof
Dat is wel minder! Maak je 1 kill ben je godver in een keer lvl 10 prestige.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Op de PC-versie zijn al wall-hacks etc gespot dus die is het ergste. De 360 versie heeft die vage unlimited ammo glitch en de PS3 versie heeft die instant lvl 10 prestige glitch. Alle drie de versies zijn dus verneukt.
Nou vind die unlimited ammo toch echt het kutste hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Op de PC-versie zijn al wall-hacks etc gespot dus die is het ergste. De 360 versie heeft die vage unlimited ammo glitch en de PS3 versie heeft die instant lvl 10 prestige glitch. Alle drie de versies zijn dus verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |