Ouwe lul!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
G'middag
Het is 10 december, dat betekend dat ik over 30 dagen 18 ben
*Wilde een bepaalde groep mensen uitschelden, maar ziet daar vanaf*quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, dit is Omroep 3FM Venlo... dus niet nodig
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
G'middag
Het is 10 december, dat betekend dat ik over 30 dagen 18 ben
Limburgsquote:Op donderdag 10 december 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom verstaat er geen zak van.
Volgende keer wel even zwaaienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:51 schreef alors het volgende:
superior
Ik heb het glazen huis ook mogen aanschouwen, hij staat er puick bij
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef cheese. het volgende:
Zo, gaat snel hier tegenwoordig.
En goedenmiddag.
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef cheese. het volgende:
En goedenmiddag.
Hallo !quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef cheese. het volgende:
En goedenmiddag.
Je woont in Den Bosch, dus dat worden heerlijke Jan de Groot Bossche Bollen. Moet ik wel vroeg in de rij staan, want die rij is niet normaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ouwe lul!
En de Multi-Vlaai word rond gedeeld![]()
Welkomquote:Op donderdag 10 december 2009 16:54 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kom hier ook weer eens posten; Groningen duurt namelijk nog slechts acht dagen
Serieus weer een brok in mijn keel bij het zien van de shots en het horen van Freddie. Naast dat is het ook gewoon een briljante plaatquote:
Welkom.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:54 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kom hier ook weer eens posten; Groningen duurt namelijk nog slechts acht dagen
oef denk dat je net veilig zit 5,5 of hogerquote:Op donderdag 10 december 2009 17:23 schreef borisz het volgende:
Pff tentamen 23/40 goed zie ik nu.... Hopelijk valt het kwartje wel aan de goede kant met bonuspunt en de open vragen die erbij zaten.
27 goed = 6. Heb zelf een 5 nodig om het vak te halen. Die MC vragen tellen voor 80% mee, daarnaast vielen er nog voor 20% aan open vragen punten te verdienen. Het zal een net wel of net niet worden.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oef denk dat je net veilig zit 5,5 of hoger
ja wij zijn vaak de afwijkende minderheidquote:Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef -Hans- het volgende:Corne nu bij C & S
.
respect voor Corne! bij RF forum vinden ze het geloof ik niet heel erg.. Vinden Bart A een goede vervanger. Tsja.
Jup, dat is wel weer duidelijk gewordenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja wij zijn vaak de afwijkende minderheid
Corne is prima idd, maar de muziek was niet mijn keuze en daarom zapte ik vrijdags ook altijd weg.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is wel weer duidelijk geworden. Schijnbaar zitten de mensen te wachten op nog meer std. platen/programma's. Jammer! Had graag gezien dat het programma was blijven bestaan.. Voor de afwisseling vond ik de Disco Classics altijd erg prettig. Ben ook wel fan van Corne. Oude garde, respect
.
het geen wat je altijd al hoort op 3fmquote:Op donderdag 10 december 2009 17:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Corne is prima idd, maar de muziek was niet mijn keuze en daarom zapte ik vrijdags ook altijd weg.
Ben wel benieuwd naar wat Bart gaat presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |