quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef -Hans- het volgende:
GVD ! http://www.mediajournaal.(...)ertrekt-bij-3fm.html
[..]!!!!!!!!!
Whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met dikke stift op je bips gesigneerd hebben , DIE LUCHT
Ik heb gewoon een puntquote:
Inderdaad... Waarom is me nog altijd een raadselquote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon blijven draaien de single van Miss Monteal..
Ze blijft toch alleen met kerstquote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef -Hans- het volgende:
tuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Kerst is inderdaad tof, maar Sanne Hans niet.quote:
Tuurlijk niet, dan heb ik wat te doenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je leest echt nooit terug of wel
het is helaas echt waar
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik dan de enige die het niet jammer vindt dat Corne weggaat?
Waar was je op dat moment ?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
Ik net even met de auto weg. Dus ik sta ergens voor een winkel en wat komt daar aanrijden. Ja hoor, een Serious Request auto, waar Giel even later uitstapt
Ik vind het ook niet jammer, maar het is erger dat Bart Arens ervoor in de plaats komt.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Vlindur het volgende:
Euhm Jaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Vlindur het volgende:
Heb je je ogen wel uitgespoeld?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef TheArt het volgende:
Ik net even met de auto weg. Dus ik sta ergens voor een winkel en wat komt daar aanrijden. Ja hoor, een Serious Request auto, waar Giel even later uitstapt
Bij het Postkantoor op de Karel Doormanlaan en 2 panden daarnaast zit dat kinderdagverblijf waar Giel die luiers moet gaan verschonen. En ik sta daar ook precies op het moment dat ze aan komen rijden.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was je op dat moment ?
Om de blik van die lelijke Giel van mijn netvlies te verdrijven? Het is helaas mislukt.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb je je ogen wel uitgespoeld?
Pffffff inderdaad zegquote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Over kapotgedraaide platen gesproken.
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef Dichterbijer het volgende:
WTF de eerste ramen worden NU al in het huis geplaatst. Gaat echt vlot dit jaar zeg!
Leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef Dichterbijer het volgende:
RTV Noord Interview
Remy van Mannekes in gesprek met Maikel Steur
Rigby zou ik een logische en goede keuze vindenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe megahit gaat worden
Ja, ze moeten hun gemiddelde van 2 keer per dag wel halen .... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8159quote:Op donderdag 10 december 2009 14:39 schreef -Hans- het volgende:
Alweer Bulletproof. WTF?! ze hebben dat ding echt wel opnieuw uit de kast gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |