Al was de mix ook erg okequote:Op donderdag 10 december 2009 11:43 schreef themauster het volgende:
Lang geleden dat ik de originele versie heb gehoord
Nog 5 dagen toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef Vlindur het volgende:
RoosmarijnWat een afknapper is zij toch elke keer..
Ben het in deze niet met je eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef Vlindur het volgende:
RoosmarijnWat een afknapper is zij toch elke keer..
quote:Bart Arens presenteert vanaf 8 januari een nieuw programma op de vrijdagavond van 18.00 tot 19.00 uur, 3FM Weekend Request.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef -Hans- het volgende:
GVD ! http://www.mediajournaal.(...)ertrekt-bij-3fm.html
[..]!!!!!!!!!
Nee!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Je wordt toch geleefd door de situatie , je hebt straks echt geen tijdsbesef en besef meer wat er om je heen gebeurd.quote:
Het kon slechterquote:Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee!en dan Bart er voor in de plek
Lolz !!!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!!!!!!!
" Ook in 3FM Weekend Request bepaalt de luisteraar welke platen er gedraaid worden. " Helaas zit er nog een schakel tussen en dat is de DJ.. Luister naar zijn show en dan merk je snel genoeg dat het qua playlist allemaal erg braaf is. Het zat er wel aan te komen dat Corne zou vertrekken, maar ik had gehoopt dat de Disco Classics zou blijven bestaan. Nou, dat wordt vrijdag dus wat later inschakelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou. Veel erger dan Bart kan 't niet natuurlijk.
Dan kunnen de meest gedraaide platen van de week nog een keer aangevraagd wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef Sjowhan het volgende:
Daarintegen gaat Bart Arens 3FM Weekend Request presenteren; uurtje enkel requests om het weekend in te luiden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kunnen de meest gedraaide platen van de week nog een keer aangevraagd worden.
Zo jammer, dat ze moeite doen om iets onzichtbaar te maken, terwijl het een promotiecampagne is.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef -Hans- het volgende:
Ik had het kunnen weten... aangekomen op de Grote Markt is er eigenlijk geen piep te zien door de grote schermen die er nu staan. Heb mezelf dus ook de moeite bespaart om foto's te maken. Kan wel vertellen dat 3FM opnames aan het maken was. Paar jonge gasten uitgerust met een hand camera en een mooie 3FM microfoon liepen een beetje rond over de GM. Misschien voor een 3FM journaal, oid. Zag iemand die erg leek op Maikel Steur (volgens mij was hij het ook). Voor de rest was er weinig te beleven. Komt nog wel
Niks jammer... ze willen gewoon rustig werken zonder dat gasten als Hans ze overrompelen met handtekeningen vragen enzo... vergeet niet: het is een hilversume invasie in Groningen!!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo jammer, dat ze moeite doen om iets onzichtbaar te maken, terwijl het een promotiecampagne is.
Dat kun je toch ook doen door hekken zonder plastic of doorzichtige panelenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niks jammer... ze willen gewoon rustig werken zonder dat gasten als Hans ze overrompelen met handtekeningen vragen enzo... vergeet niet: het is een hilversume invasie in Groningen!!
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo jammer, dat ze moeite doen om iets onzichtbaar te maken, terwijl het een promotiecampagne is.
Ej, ik wilde alleen maar een handtekening op mijn t-shirt.. Verder geen lastige vragen, ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Niks jammer... ze willen gewoon rustig werken zonder dat gasten als Hans ze overrompelen met handtekeningen vragen enzo... vergeet niet: het is een hilversume invasie in Groningen!!
met dikke stift op je bips gesigneerd hebben , DIE LUCHTquote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, ik wilde alleen maar een handtekening op mijn t-shirt.. Verder geen lastige vragen, ofzo![]()
Misschien zouden zij het als lastige vraag ervaren als er iets meer fans stondenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, ik wilde alleen maar een handtekening op mijn t-shirt.. Verder geen lastige vragen, ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |