abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75474390
Godverdomme. Op 3FM ook al Norah Jones . Ik kan haar niet meer horen na de Norah-terreur in het hotel de afgelopen weken . Vanmorgen ook weer. Kom beneden voor ontbijt. Norah Jones . En ook steeds dezelfde fucking cd . Is dat 'hip' ofzo?
pi_75474425
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Deze MOET Roel wel kennen .
Deze wordt juist niet zoveel gedraaid. 't Is vooral het eerste album dat helemaal KAPOTgedraaid is. En als je er iets van zegt, kijkt 't personeel je ook nog als een zwangere walvis aan. Die moeten zelf toch helemaal idioot worden van dezelfde muziek de hele dag lang...
pi_75474443
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Deze wordt juist niet zoveel gedraaid. 't Is vooral het eerste album dat helemaal KAPOTgedraaid is. En als je er iets van zegt, kijkt 't personeel je ook nog als een zwangere walvis aan. Die moeten zelf toch helemaal idioot worden van dezelfde muziek de hele dag lang...
Ze werken niet voor niets bij vd Valk, niet te veel herseninhoud daar word je op aangenomen
pi_75474465
@ Roel's reactie
pi_75474484
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Ze werken niet voor niets bij vd Valk, niet te veel herseninhoud daar word je op aangenomen
Hmja, maar een aantal mensen werkte er al toen het nog Golden Tulip was... maar in het restaurant zijn mijn collega en ik inmiddels de langstzittenden... Iedereen is na ons gekomen, inclusief manager.
pi_75474514
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Lijkt mij echt vreselijk irritant , maar de plaat van net vind ik wel erg mooi al moet ik er niet aandenken om het elke dag te horen .
pi_75474522
quote:
Glazen Huis stukje bij beetje opgebouwd

GRONINGEN - De Grote Markt in Groningen raakt aardig vol: naast de kerstboom, de kiosk en marktkramen zijn de mensen van 3FM druk bezig met de opbouw van het Glazen Huis.

Behalve het doorzichtige pand, voor het stadhuis, komen er nog zo'n twintig 'hokjes' op het marktplein te staan, voor onder meer het materiaal en de techniek. Ook komt er een groot podium tegenover het Glazen Huis te staan, bij de bushaltes. Daardoor worden grote delen van de Grote Markt afgeschermd voor het publiek.

Vanaf 18 december stappen drie DJ's in het Glazen Huis. Prinses Máxima sluit de deuren. Vervolgens verblijven de drie zes dagen lang, zonder eten, maar met water, op de Grote Markt om geld in te zamelen voor de bestrijding van malaria.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87341
pi_75474541
Tubthumbing (I Get Knocked Down)
pi_75474676
Een prettige klassieker.
pi_75474774
Roken.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_75474778
NEEEEEEEEEEEEEEE
  donderdag 10 december 2009 @ 10:42:55 #37
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_75474788
Maar dan wel weer die janksmoel er achteraan. Het kon ook niet goed blijven gaan natuurlijk.
pi_75474792
Jammer... slordige overgang naar dat flut nummer van Kane...
pi_75474819
en dank je wel OnAir
quote:
Het KX topic is prima, maar dat is maar 'actief' bij een paar programma's daar. 3FM is volledig dichtgeslibt met lutsers. En er is meer te horen in etherland.
Lutser Samentrekking van loser en prutser
pi_75474829
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
Roken.
He Lutser
pi_75474845
oei... ik voel me niet aangesproken... erg?
pi_75475004
Wat een kutnummer.
pi_75475065
Snap , er zijn betere nummers
pi_75475109
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
en dank je wel OnAir
[..]

Waar haal je dat vandaan?
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_75475120
Is Rabbering uit z'n nest gevallen ofzo?
pi_75475167
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:53 schreef themauster het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
Ik wil een algemeen "Radio" topic openen. Voor mensen die meer dan 1 station luisteren en iets meer vreugde brengen in hun commentaar over hetgeen ze op de radio horen.

Het KX topic is prima, maar dat is maar 'actief' bij een paar programma's daar. 3FM is volledig dichtgeslibt met lutsers. En er is meer te horen in etherland.
Maar goed... straks is het weer te algemeen of voegt het niets toe of ik krijg van Mike op m'n flikker. En dat willen we natuurlijk niet.

Vandaar de vooraankondiging of aanvraag... hoe je het wilt zien.

Groetjes,
Onair
Staat in feedback topic, zal wel de periode van de maand zijn.
pi_75475206
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
en dank je wel OnAir
[..]

Mooi he?
Anders of Niets
Luister Live
pi_75475231
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Nee, zeer positief zelfs.
Anders of Niets
Luister Live
pi_75475277
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Vooral ook niet doen
pi_75475294
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:55 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]
[..]

Staat in feedback topic, zal wel de periode van de maand zijn.
Met alleen die ene regel laten zien, trok je on_air haar reactie een beetje uit zijn verband. Ik dacht dat het alleen ging over 3FM, maar ze wil dus een geheel algemeen topic over Radio in het algemeen.

Vind dat ze wel een punt heeft, maar om de rest nu lutsers te noemen vind ik iets te ver gaan.

Voor de rest kan ik me dus wel vinden in haar standpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')