en mensen kopen een alienware om mee te gamen, dat gaat dan weer lastiger op een applequote:Op donderdag 10 december 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
Bij Apple kun je alles via de website volgen.
Het is dan ook niet zomaar een laptop maar een vervangende desktop die zelf een heel stuk beter is dan de meeste desktops. Maar buiten dat, je zult het altijd zien als je klaagt gebeurd het wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ze denken 'iemand die 2000 euro aan een laptop uitgeeft is zo dom, die hoeven we niet te woord te staan'.
Gamen op een PCquote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef garriej het volgende:
[..]
en mensen kopen een alienware om mee te gamen, dat gaat dan weer lastiger op een apple
ja ik game voornamelijk op een xbox of ps3 maar af en toe gamen op de pc is ook wel leuk, ik ben simpelweg te lui om achter een bureau te gaan zitten en te gamen dus heb me 2pc's verkocht en daarvoor een goeie laptop. Ook game ik vaak bij vrienden dus is het makkelijk om een goeie game laptop te hebben dan, inplaats van elke keer je pc mee te slepen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Gamen op een PC.
Dat er voor dat platform uberhaupt nog games uitkomen.
Game consoles ftw!
Anyway: bij dell komt veruit het grootste gedeelt van de omzet van zakelijke klanten, vandaar dat hun organisatie daar ook op is ingericht.
Mijn ervaring als zakelijke klant is beter dan TS beschrijft, maar het is ook geen top service.
Mensen die shooters en RTS spellen op een console spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Gamen op een PC.
Game consoles ftw!
Anyway: bij dell komt veruit het grootste gedeelt van de omzet van zakelijke klanten, vandaar dat hun organisatie daar ook op is ingericht.
Mijn ervaring als zakelijke klant is beter dan TS beschrijft, maar het is ook geen top service.
Inderdaad. Vooral RTS is echt verschrikkelijk om een console.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mensen die shooters en RTS spellen op een console spelen
ja daarvoor heb ik ook een xbox en een playstation zoals ik zei:)quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral RTS is echt verschrikkelijk om een console.
Nou je zal het zelf wel zien dan. Ik heb nu 2 echt dure high-performance laptops gehad, bij Alienware had ik meer hoop, maar ook dat mocht niet baten. Ik doe het nooit meer.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:32 schreef mastrix het volgende:
[..]
ja daarvoor heb ik ook een xbox en een playstation zoals ik zei:)
De betaling was volgens mijn bank ook goed, maar aangezien ik nog geen orderbevestiging had na een week vroeg ik me af of alles wel goed gegaan was, geen orderbevestiging dus ook niet te volgen via de site.
Een levertijd van een maand is ook niet iets waar je standaard vanuit gaat:p
Als het goed is word de laptop niet mega warm, hij heeft ook een i7 en een ssd inplaats van een gewone hdd wat wel al scheeld
eens eens, xbox!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Gamen op een PC.
Game consoles ftw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |