quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef Jelle157 het volgende:
Echte bazen hebben gewoon een navigatiesysteem in hun auto.nodig
Dat lijkt me niet meer dan logisch, maar ik zie dagelijks tientallen voorbeelden.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef Pakspul het volgende:
Volgens mij mag je ook niets op je voorruit plakken wat je zicht belemmerd.
Echte bazen kunnen quotes verbouwen zonder er een belachelijke zin van te maken.quote:
Ga de NSB-er uithangen danquote:Op donderdag 10 december 2009 08:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch, maar ik zie dagelijks tientallen voorbeelden.
Je bedoelt dat echte bazen een chauffeur hebben?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef Jelle157 het volgende:
Echte bazen hebben gewoon een navigatiesysteem in hun auto.
Nee. Autorijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je bedoelt dat echte bazen een chauffeur hebben?
juist!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:57 schreef The_Dean het volgende:
Links in het hoekje, net boven het dashboard
Franse autosquote:Op donderdag 10 december 2009 09:05 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
juist!
Werkt ook veel fijner! In het midden werk niet echt bij mijn auto, aangezien de snelheidsmeter al in het midden van het dashboard zit.
Gott schütze mir fon blonde frauen en auto's die Fransozen bauenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:05 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
juist!
Werkt ook veel fijner! In het midden werk niet echt bij mijn auto, aangezien de snelheidsmeter al in het midden van het dashboard zit.
Mini of nietquote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb hem ook in het midden, een hele grote en dat is een duitse auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |