Dan hebben die moslimawijven pech.quote:„De Nederlandse mode staat bekend als casual, onconventioneel en expressief ”, concludeert Van Haaster. „En dat sluit niet aan op de wensen van de moslima’s.
Sow, ongesteld?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan hebben die moslimawijven pech.
Jah.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef Dinthe het volgende:
Of laat mijn zeer beperkte Islam-kennis mij in de steek?
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Sow, ongesteld?.
Het zijn medevrouwen die problemen hebben met het maken van een kleudingkeuze. Een beetje meer medeleven aub.
Wel dusquote:
....quote:
Dan hebben de moslima's pech als ze de Nederlandse mode niet leuk vinden. En de winkels hebben ook pech.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel dus.
Het artikel gaat niet over klagende moslimas die nederland willen bombarderen omdat er hier korte rokjes in de winkel hangen.
Het artikel gaat over misgelopen omzet van de nederlandse kledingwinkels omdat sommige moslimas de mode niet zo leuk vinden.
Al dat gehaat is nergens voor nodig.
Het heeft niks met je moslim kennis te maken, alleen met je aanname dat alle moslims extreme moslims zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:10 schreef Dinthe het volgende:
[..]
....
Jij zegt dat mijn beperkte Islam kennis me in de steek laat, dus ik neem aan dat jij het anders ziet dan ik.
Ik ben dus benieuwd hoe de vork wel in de steel zit, in jou opinie.
(Of riep je gewoon "Ja" omdat het leuk is om te zeggen dat mijn Islam kennis faalt?)
Maar het is soms zo leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Al dat gehaat is nergens voor nodig.
Vind je in dit licht de term "moslimwijven" nog gepast?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan hebben de moslima's pech als ze de Nederlandse mode niet leuk vinden. En de winkels hebben ook pech.
Iedereen heeft pech. En ik ben niet ongesteld.
Trollen ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar het is soms zo leuk.
Ja!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind je in dit licht de term "moslimwijven" nog gepast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |