Oke, ik ben nieuw hier, maar dan nog, ik lees hier al langer. Vandaag was een grote drama dag.
Vandaag ga ik met mijn bazenhoofd naar de computerzaak wat zooi halen, daarna ff richting de shop en mijn homeboy om ff een jointje en een paar blikken redbull weg te werken ( cheap ass namaak; bitches diggen money

) . Dus vanaf mijn homeboys place naar mijn crib buiten het centrum.
Echt 6 keer heb ik vol in moeten houden. Ik had mijn vibePod op full blast met de nieuwe plaat van Duracell(lekker batsen

) zodat ik geen shit van de fuck om me heen voel. Dus ik als een motherfucker fappen en elke keer als ik op snelheid kwam moest ik stoppen omdat: A) mijn piemeltje rauw werd en aan het zwalken, B) een of andere MILF met drie kids, mij uitdaagde C) een kut altoass metal gast met lange ranzige haren mij probeerde te betrekken.
Maar nu komt het. Ik dus vanavond bij een andere maat van mij poppers snuiven en Xboxen (

) en die fucker moet morgen ook shit hosslen dustoen ik naar huis ging weer mn vibepod aan en raggen richng huiswaards. En fucking weer een hoer die niet kijkt waar heensquirt als ik met mach 1 in d'r knal. Dus *BOOM* knall hoer op de grond en ik balen omdat mijn voorvochtt op is. Dus ik zeg, hoer je eigen schuld, verkracht d'r (om mijn eigen een beetje goed te voelen en haar te laten zien wie de baas is) en zit nu eindelijk na het draaien van een goede belgische roompijp achter mijn PC.
Klacht: Hoeren die niet kijken waar ze squirten
Klacht 2: Mijn fucking voorvocht is op dus de skotoe gaat me weer strip searchen.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.