abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75470302
ik ben bekeurd vroegtijdig vuurwerk afsteken, de situatie is alsvolgt:

vriend van me stak vuurwerk af
politie kwam we renden weg.
hij was gepakt ik niet en hij werd niet bekeurd.
ik werd gepakt en werd wel bekeurd.
we hebben beide ontkend elkaar te kennen.

nu mijn vraag kan ik bezwaar indienen voor deze bekeuring aangezien ik geen vuurwerk heb afgestoken
maar hier wel voor bekeurd ben. Ik deed op dat moment geen bezwaar omdat ik toen geen heisa wou trappen( was op sinterklaas).
er werd bij mij geen aansteker of vuurwerk gevonden.

en als ik bezwaar indien moet ik dan me vriend verklikken of gaat het puur om mijn eigen bekeuring en diens rechtsgeldigheid??

alvast bedankt
pi_75470315
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_75470327
Dit kun je beter in WGR vragen denk ik. Schopje misschien?
  donderdag 10 december 2009 @ 02:29:32 #4
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75470334
God, vrouwtje keek alleen en stak zelf geen vuurwerk af. Doe niet zo kinderachtig en betaal die boete. Heb vroeger ook wel eens vuurwerk afgestoken en daar problemen mee gehad, nooit achteraf zitten zeuren.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75470342
Waarom kreeg hij geen bekeuring dan en jij wel? Misschien omdat de politie jullie verhaal niet gelooft.
Ik denk dat je het wel kan proberen aan te vechten, maar als ze d'r dan achter komen dat je weet dat je vriend het heeft afgestoken heb je denk ik een groter probleem.
Als het bedrag niet te groot is, zou ik het gewoon samen met die vriend betalen.
pi_75470377
even sorry voor me profiel maar ik ben nieuw hierzo heb al een jaar me account niet gebruikt en toen was ik nog een jongetje en nu nog steeds. raar dat er vrouw staat maargoed.

die boete kost minimaal 60 euro en je krijgt een aantekening. en als ik het sowieso niet gedana heb kunnen ze me voor dat specifieke delict toch niet vervolgen. maar ben meer banger dat ze me vriend weer gaan ondervragen ofso, als ik heisa ga schoppe
  donderdag 10 december 2009 @ 02:36:16 #7
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75470385
-topic.
  donderdag 10 december 2009 @ 02:40:08 #8
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75470407
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:24 schreef J.oshua het volgende:

was op sinterklaas
heb je hem geraakt?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_75470413
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:35 schreef J.oshua het volgende:
even sorry voor me profiel maar ik ben nieuw hierzo heb al een jaar me account niet gebruikt en toen was ik nog een jongetje en nu nog steeds. raar dat er vrouw staat maargoed.

die boete kost minimaal 60 euro en je krijgt een aantekening. en als ik het sowieso niet gedana heb kunnen ze me voor dat specifieke delict toch niet vervolgen. maar ben meer banger dat ze me vriend weer gaan ondervragen ofso, als ik heisa ga schoppe
Die vriend stak het af, dus laat je hem toch gewoon die boete betalen?
pi_75470422
nja zo een vriend is het ook weer niet
maar ik wil die boete niet betalen omdat ik het sowieso niet gedana heb en ze geen bewijs hebben.
dan hoef ik tog niet persee een andere dader aan te wijzen, ik bedoel dat is per slot van rekening hun werk
pi_75470426
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:40 schreef BereNDD het volgende:

[..]

heb je hem geraakt?
  donderdag 10 december 2009 @ 02:50:10 #12
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75470461
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:43 schreef J.oshua het volgende:
nja zo een vriend is het ook weer niet
maar ik wil die boete niet betalen omdat ik het sowieso niet gedana heb en ze geen bewijs hebben.
dan hoef ik tog niet persee een andere dader aan te wijzen, ik bedoel dat is per slot van rekening hun werk
Nee, jij hebt een boete gekregen, nu moet jij het tegendeel bewijzen. Dat de ambtenaar zag dat er vuurwerk af werd gestoken was al genoeg voor een boete. Nu ga jij beweren jij het niet was, en dus is je vriend het, weg vriend
pi_75470474
ja precies, maar nu het cruciale, ben ik verplicht te getuigen tegen me vriend of neemt de rechter voldoende met het cliche "niets dat ik me tot zover kan herinneren"
er is per slot van rekening wel een aansteker bij hem aangetroffen. en bij mij niets
  donderdag 10 december 2009 @ 02:54:23 #14
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75470484
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:44 schreef J.oshua het volgende:

[..]

is dat een ja?
That boy needs therapy..
pi_75470499
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:54 schreef BereNDD het volgende:

[..]

is dat een ja?
nee
pi_75470511
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:52 schreef J.oshua het volgende:
ja precies, maar nu het cruciale, ben ik verplicht te getuigen tegen me vriend of neemt de rechter voldoende met het cliche "niets dat ik me tot zover kan herinneren"
er is per slot van rekening wel een aansteker bij hem aangetroffen. en bij mij niets
Als je volkomen onschuldig was, had je ook niet weg hoeven te rennen voor de politie.
Door weg te rennen maak je jezelf verdacht en sowieso medeplichtig.
  donderdag 10 december 2009 @ 03:00:05 #17
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75470519
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:56 schreef J.oshua het volgende:

[..]

nee
is dat dan een ja?
That boy needs therapy..
pi_75470526
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:59 schreef swollywood het volgende:

[..]

Als je volkomen onschuldig was, had je ook niet weg hoeven te rennen voor de politie.
Door weg te rennen maak je jezelf verdacht en sowieso medeplichtig.
als hij het vuurwerk afsteekt kan je toch niet medeplichtig zijn. en ja als je wegrent maak je jezelf verdacht, maar toch niet meteen schuldig? sowieso vertrouw ik de politie niet dus ik ren altijd weg. ben al een keer opgepakt omdat ik zat te rennen met een tas. Ik vertrouw ze gewoon niet.

maar medeplichtig aan vuurwerk afsteken bestaat toch niet?? en als dat zo zou zijn is dat nu toch al te laat?
pi_75470553
Wees gewoon slim en betaal die boete Het is je eigen schuld, het is jouw woord tegen van dat van de politie, en dat ga je zeker weten verliezen.
Anders is het waarschijnlijk enkeltje bureau Halt, en als je alles probeert af te schuiven op die vriend is het zeker weten doei vriend , probeer het te delen met die vriend de boete en anders zal je het volledig zelf moeten betalen wil je geen gezeik krijgen.
  donderdag 10 december 2009 @ 03:10:26 #20
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_75470559
Je kan waarschijnlijk wel bezwaar aantekenen ja. Of dat zin heeft is een tweede maar je kunt het proberen.

Probleem bij dit soort bekeuringen is dat de politie heeft "gezien" dat jij iets hebt gedaan en daarna een beukering heeft uitgeschreven. Voor de politie/rechter is het op dat moment een "feit" geworden die jij moet ontkrachen als je dat kan.
Naderhand is het erg moeilijk te bewijzen dat jij dat niet was, de rechter zal namelijk altijd de politie geloven bij zulke gevallen...
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_75470634
Sterretjes mag je toch het hele jaar door "afsteken" ?
pi_75470669
wat een problemen allemaal er zit nog maar 1 ding op, je moet het land ontvluchten na 20 jaar verjaringstermijn kan je pas weer terugkomen
  donderdag 10 december 2009 @ 05:55:07 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75470984
schopje naar WGR
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 10 december 2009 @ 07:14:41 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_75471169
quote:
Op donderdag 10 december 2009 03:01 schreef J.oshua het volgende:

[..]

als hij het vuurwerk afsteekt kan je toch niet medeplichtig zijn. en ja als je wegrent maak je jezelf verdacht, maar toch niet meteen schuldig? sowieso vertrouw ik de politie niet dus ik ren altijd weg. ben al een keer opgepakt omdat ik zat te rennen met een tas. Ik vertrouw ze gewoon niet.

maar medeplichtig aan vuurwerk afsteken bestaat toch niet?? en als dat zo zou zijn is dat nu toch al te laat?
Jij vertrouwd ze niet? Of vertrouwen zij jou niet? Ik denk het laatste.

Je stond er bij en keek er naar, dus nou niet huilen. Je bent net zo schuldig.
Vuurwerk afsteken doe je van 10:00u tot 02:00u op 31 december.
Daarvoor en er na niet. Gewoon een beetje zelfdiscipline.
  donderdag 10 december 2009 @ 07:34:08 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75471252
Ik geef je bijzonder weinig kans. Je bent sowieso medeplichtig ook als jij toevallig die ene knaller niet gooide.

Wat wil je gaan vertellen? Je stond erbij en je rende weg. Verder protesteerde je niet tegen de bon waarbij je waarschijnlijk ook nog hebt verklaard dat je schuldig bent. Natuurlijk is het jouw volste recht om alsnog je woordje te doen, maar als je verhaal ongeloofwaardig overkomt is het verspilde tijd.

Je maat beschuldigen en jezelf vrijpleiten zou wel kunnen werken, aan de ene kant naaierij, aan de andere kant: dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan

Ik zou de moeite trouwens niet doen, je hebt gewoon pech gehad, leer er van.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')