Die vriend stak het af, dus laat je hem toch gewoon die boete betalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 02:35 schreef J.oshua het volgende:
even sorry voor me profiel maar ik ben nieuw hierzo heb al een jaar me account niet gebruikt en toen was ik nog een jongetje en nu nog steeds. raar dat er vrouw staat maargoed.
die boete kost minimaal 60 euro en je krijgt een aantekening. en als ik het sowieso niet gedana heb kunnen ze me voor dat specifieke delict toch niet vervolgen. maar ben meer banger dat ze me vriend weer gaan ondervragen ofso, als ik heisa ga schoppe
Nee, jij hebt een boete gekregen, nu moet jij het tegendeel bewijzen. Dat de ambtenaar zag dat er vuurwerk af werd gestoken was al genoeg voor een boete. Nu ga jij beweren jij het niet was, en dus is je vriend het, weg vriendquote:Op donderdag 10 december 2009 02:43 schreef J.oshua het volgende:
nja zo een vriend is het ook weer niet![]()
maar ik wil die boete niet betalen omdat ik het sowieso niet gedana heb en ze geen bewijs hebben.
dan hoef ik tog niet persee een andere dader aan te wijzen, ik bedoel dat is per slot van rekening hun werk
Als je volkomen onschuldig was, had je ook niet weg hoeven te rennen voor de politie.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:52 schreef J.oshua het volgende:
ja precies, maar nu het cruciale, ben ik verplicht te getuigen tegen me vriend of neemt de rechter voldoende met het cliche "niets dat ik me tot zover kan herinneren"
er is per slot van rekening wel een aansteker bij hem aangetroffen. en bij mij niets
als hij het vuurwerk afsteekt kan je toch niet medeplichtig zijn. en ja als je wegrent maak je jezelf verdacht, maar toch niet meteen schuldig? sowieso vertrouw ik de politie niet dus ik ren altijd weg. ben al een keer opgepakt omdat ik zat te rennen met een tas. Ik vertrouw ze gewoon niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 02:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je volkomen onschuldig was, had je ook niet weg hoeven te rennen voor de politie.
Door weg te rennen maak je jezelf verdacht en sowieso medeplichtig.
Jij vertrouwd ze niet? Of vertrouwen zij jou niet? Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:01 schreef J.oshua het volgende:
[..]
als hij het vuurwerk afsteekt kan je toch niet medeplichtig zijn. en ja als je wegrent maak je jezelf verdacht, maar toch niet meteen schuldig? sowieso vertrouw ik de politie niet dus ik ren altijd weg. ben al een keer opgepakt omdat ik zat te rennen met een tas. Ik vertrouw ze gewoon niet.
maar medeplichtig aan vuurwerk afsteken bestaat toch niet?? en als dat zo zou zijn is dat nu toch al te laat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |