Nu heb ik een stijve nek...quote:
Vrouwen moeten weten wie de baas is (ik heb d'r natuurlijk niet verkracht maar wel uitgescholden omdat ze niet oplette).quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
joints rook je alleen thuis niet met homo vrienden dwaas.
En een beetje bijna een vrouw dood rijden ben je debiel ofzo/
Je moet een vrouw koesteren.
En waarschijnlijk nog meer leuters!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:38 schreef BossJos het volgende:
Ik heb meer punani gezien dan een openbaar toilet
wtf is een punani ?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:38 schreef BossJos het volgende:
[..]
Vrouwen moeten weten wie de baas is (ik heb d'r natuurlijk niet verkracht maar wel uitgescholden omdat ze niet oplette).
En mijn maat is niet gay, en ik al zeker niet. Ik heb meer punani gezien dan een openbaar toilet
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:38 schreef BossJos het volgende:
[..]
Vrouwen moeten weten wie de baas is (ik heb d'r natuurlijk niet verkracht maar wel uitgescholden omdat ze niet oplette).
En mijn maat is niet gay, en ik al zeker niet. Ik heb meer punani gezien dan een openbaar toilet
Alleen omdat ik anders leef dan jij mag ik hier niet mijn gal spuwen? Fuck dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef trovey het volgende:
We hebben er een kwaliteitsuser bij.
Hoeveel openbare toiletten heb je gezien dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:38 schreef BossJos het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent gewoon een kutuser...dat heeft niets te maken met je levensstijl. Als je zulke topics blijft openen zal je dat wel vaker horen. Je hebt hier al een paar voorbeelden gehad.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:42 schreef BossJos het volgende:
[..]
Alleen omdat ik anders leef dan jij mag ik hier niet mijn gal spuwen? Fuck dat.
Beetje meer respect voor de man die straks mijn vuilnisbakken leegt!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef amvrosios het volgende:
kan die kanker noob gwn ff nederlands lullen,die neppe kut taal van je verstaat niemand wat van,tenzij ze zelf ook hun vmbo niet afgemaakt hebben,en Fok zit vol met echte opgeleide uni bazen!
Zeg eens, wiens kloon ben jij ?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:42 schreef BossJos het volgende:
[..]
Alleen omdat ik anders leef dan jij mag ik hier niet mijn gal spuwen? Fuck dat.
Is mijn eerste eigen topic hier. Cut me some slack andersquote:Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent gewoon een kutuser...dat heeft niets te maken met je levensstijl. Als je zulke topics blijft openen zal je dat wel vaker horen. Je hebt hier al een paar voorbeelden gehad.
Wiens kloon ben jij nou?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:47 schreef BossJos het volgende:
[..]
Is mijn eerste eigen topic hier. Cut me some slack andersWeet ik veel hoe het er hier aan toe gaat
PS. Waar is mijn anti-klacht???
Nee man, cut you some head off eerder. Wat een kankertopic.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:47 schreef BossJos het volgende:
[..]
Is mijn eerste eigen topic hier. Cut me some slack andersWeet ik veel hoe het er hier aan toe gaat
PS. Waar is mijn anti-klacht???
Ik versta mijn vuilnisman tenminstequote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de man die straks mijn vuilnisbakken leegt!
Remlof Pm'de mijquote:
quote:Kloon van Paultjuhhh, vanaf een ander ip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |