Als fucking Tony Montana zegt dat homoseksualiteit een ziekte is, dan is het zo.quote:Scarface (11)
gisteren, 23:46
vuile kk homos opkk van deze hyves ga iemand anders besmetten met jullie ziektes kk faggots
ditquote:Op donderdag 10 december 2009 00:45 schreef 3keernix het volgende:
Ik ga niet klikken
Waar maak jij je druk om. Hij doet het toch zelf. Hij beweert dat hij geen homo is maar ga mij niet vertellen dat hij dat niet is. daarom dit topicquote:Op donderdag 10 december 2009 00:48 schreef Klonterpot het volgende:
Laat hem lekker.
Ben jij één van de zwakzinnige mongolen (oh sorry, het is megole lees ik daar) die hem af zitten te zeiken?
Ik denk dat je er een rap over moet maken. Ik snap zo niet waar je heen wil met je topic.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef jaash het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om. Hij doet het toch zelf. Hij beweert dat hij geen homo is maar ga mij niet vertellen dat hij dat niet is. daarom dit topic
Waar maak JIJ je druk om? Laat hem lekker homo zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef jaash het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om. Hij doet het toch zelf. Hij beweert dat hij geen homo is maar ga mij niet vertellen dat hij dat niet is. daarom dit topic
Dan wederom: Waar maak jij je druk om? Zoals je het zegt doet hij het toch zelf?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef jaash het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wil dat wij met zijn allen zijn handje vasthouden en tot inkeer komen over de vermeende seksualiteit van die jongen. Want hey, douchen met een jongen is gay. Dat het elke dag bij voetbalclubs gebeurt is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan wederom: Waar maak jij je druk om? Zoals je het zegt doet hij het toch zelf?
Net als MASD snap ik niet echt waar je heen wilt met het topic..
Tony = word!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Als fucking Tony Montana zegt dat homoseksualiteit een ziekte is, dan is het zo.
Man, je hoeft elkander maar aan te raken en je krijgt al AIDS, HOMOSEKSUUAALIETIJD EN EEN KAARTJE NAAR SATAN!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wil dat wij met zijn allen zijn handje vasthouden en tot inkeer komen over de vermeende seksualiteit van die jongen. Want hey, douchen met een jongen is gay. Dat het elke dag bij voetbalclubs gebeurt is te verwaarlozen.
Als je pech hebt ga je ook nog vrijwillig naar een concert van "de Toppers".quote:Op donderdag 10 december 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Man, je hoeft elkander maar aan te raken en je krijgt al AIDS, HOMOSEKSUUAALIETIJD EN EEN KAARTJE NAAR SATAN!
Of heb je een poster van Frans Bauer en Jon Bon Jovi.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je pech hebt ga je ook nog vrijwillig naar een concert van "de Toppers".
Ik hoorde tevens dat homo's minderjarige meisjes lokken met snoep en verkrachten. Walgelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Of heb je een poster van Frans Bauer en Jon Bon Jovi.
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:05 schreef jaash het volgende:
sorry ik vond het wel grappig was niet mijn bedoeling om hem zwart te maken oke doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |