Is dit nu een waarschuwing, of wordt er ook een therapiesessie aangebodenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.[/b]
Keequote:
Logeren kan ook gewoon voor de gezellig toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:59 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Is dit nu een waarschuwing, of wordt er ook een therapiesessie aangeboden![]()
* Ted038 dacht overigens dat het vooral middag-programma was, maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren, ook stapavond ?
Weet ik het in ieder geval voor de volgende keer
smiddags karten we kunnen wel gourmetten oid bij mij thuis en savonds drank!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:59 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Is dit nu een waarschuwing, of wordt er ook een therapiesessie aangeboden![]()
* Ted038 dacht overigens dat het vooral middag-programma was, maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren, ook stapavond ?
Weet ik het in ieder geval voor de volgende keer
Jijzei dat ik echt wou komen als ik het zou weten waar en wat maar ik heb nu juist nog minder zin om te gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet verplicht, maar je kan toch wel komen voor de gezelligheid
Daarna zijn we bij huppel, en dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jijzei dat ik echt wou komen als ik het zou weten waar en wat maar ik heb nu juist nog minder zin om te gaan.
en bedankt hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jijzei dat ik echt wou komen als ik het zou weten waar en wat maar ik heb nu juist nog minder zin om te gaan.
Dat maatk ;t wel beter, maar karten is saai.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarna zijn we bij huppel, en dat bedoelde ik
quote:
Dan kom je na het karten lekker borrelenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maatk ;t wel beter, maar karten is saai.
Of neit.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom je na het karten lekker borrelen
Lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef c0nd0r het volgende:
Maaaaaaaaaaarre,
Ik hoorde in de wandelgangen dat we een inzamelingsactie voor Erwin opzetten?
Maar je krijgt over 2 weken 400 euro daar koop je alvast treinkaartje van (weekendretour emmen dus) en drank hebben we welquote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of neit.
Ik krijg elke maand op de 20e geld, dus jullie timing is gewoon slecht. Voor de rest kan ik er niet vanuit gaan wanneer ik loon krijg, aangezien ik per week betaald en ingeroosterd word.
vind ik ook om het goed te maken dat hij 15 kadootjes had gekocht ipv 5quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef c0nd0r het volgende:
Maaaaaaaaaaarre,
Ik hoorde in de wandelgangen dat we een inzamelingsactie voor Erwin opzetten?
Naja ik kan wel bankje speulen hoor, geld in overvloedequote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Erwin snuitje, hoeveel kom je te kort?
k moet meer dingen doen van dat geld hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je krijgt over 2 weken 400 euro daar koop je alvast treinkaartje van (weekendretour emmen dus) en drank hebben we wel
En ik vind grote meets maar eng.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
k moet meer dingen doen van dat geld hoor
DW schijnt ook nog wat nodig te hebben...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja ik kan wel bankje speulen hoor, geld in overvloede
wij zijn toch niet engquote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik vind grote meets maar eng.
daarom doneren we ookquote:
Wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |