Ohquote:
Haha, het is sowieso een kutbak, dus we hebben het samen opgelost a la beunquote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh
Hebben ze het wel voor je betaald?
Inmiddels alweer wat aangepast, nu is het weer klei, maar geen tijd/zin om nog mee door te gaanquote:
Ik ga waarschijnlijk ook wel slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef Xaryna het volgende:
Haha oke!
Trouwens, een hele nacht doorhalen trek ik niet, ik heb veel slaap nodig
Oja?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook wel slapen
Ja, dat sta je wel toe tochquote:
nee we hadden pas een sinterklaas meet in purmerend, over anderhalve week dus de zwolle meet.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Alweer een meet![]()
Is er niet pas geleden een Zwolle meet geweest, of vergis ik me nu?
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.quote:
Staat er nu bijquote:Op donderdag 10 december 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is genoeg slaapplaats voor hen die willen blijven crashen. Als er teveel blijven slapen is het handig zelf een luchtbedje/deken mee te nemen. Er is een hond aanwezig voor hen die bang/allergisch zijn voor honden.
Hoe kan ik dat dan vergeten?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trev je bent vergeten Suikertaartje in de OP te vermelden, jullie komen bij ST en mij spelen weet je nog
En ik ben aanwezig bij de nieuwjaarsmeet!
Jeuj!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm zeker niet, maar het lijkt erop dat ik de 19e op zich kan
ik vanaf 's avondsquote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow en het lijstje met de zeker weten aanwezigen tot nu toe:
* Huppelmuts en Huppelman
* Pownijn
* Trevland
* Draculettetje met chauffeur
* Pingwinei
* Kaatjhuh en ik gok Ruler ook (al heeft die het nog niet bevestigd)
En Suikertaartje en ik natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |