Hoe laat ben je dan in Zwolle? Ik kom ook met de trein en weet hoe je bus bij Marijke moet komenquote:Op maandag 14 december 2009 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik.
en ik heb een hekel aan groepen mensen
Kan niemand me even bij ;t station oppikken? Ik ben een ramp met bussen.
13.40 of 14.10. Hoe laat ben ji jer? ;pquote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan in Zwolle? Ik kom ook met de trein en weet hoe je bus bij Marijke moet komen
Ik ben in beide gevallen er 3 min later dan dat jij er bent dus ga dan maar voor die van 13:40 dan zijn we rond 14:10 bij Marijke en ST.quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
13.40 of 14.10. Hoe laat ben ji jer? ;p
Jezus zo lang in de bus?quote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben in beide gevallen er 3 min later dan dat jij er bent dus ga dan maar voor die van 13:40 dan zijn we rond 14:10 bij Marijke en ST.
Nee het is dat we ongeveer 10 min nog moeten wachten voordat de bus gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus zo lang in de bus?Dat komt niet goed bij mij.
maar je bent een held
en nu ben ik wel verplicht om te komen he?
Dat mag ook maar ik weet alleen niet hoe je van het station met de auto bij Marijke moet komenquote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
Ik kan jullie ook nog ophalen met de c0nd0rmobiel
Ik ook niet maar mijn TomTom welquote:Op maandag 14 december 2009 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag ook maar ik weet alleen niet hoe je van het station met de auto bij Marijke moet komen
Dan alsnog lang in de bus.quote:Op maandag 14 december 2009 11:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het is dat we ongeveer 10 min nog moeten wachten voordat de bus gaat.
Yup nu ben je verplicht om te komen![]()
Yippie ik ben DW's held![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
Ik kan jullie ook nog ophalen met de c0nd0rmobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
nee hoor want dan moeten we nog een stukje lopen.quote:
Maar vind jou id toch wel leuker dan met de busquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee hoor want dan moeten we nog een stukje lopen.
[..]
Maar vind jou id toch wel leuker dan met de bus![]()
Inderdaad. c0nquote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee hoor want dan moeten we nog een stukje lopen.
[..]
Maar vind jou id toch wel leuker dan met de bus
omdat het geen Zwolle meet is, maar een meet in Zwolle. Duh.quote:
Omdat het geen stadsmeet is, maar een ONZ meetquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent toch populaiderder
Mijn fantopic is alweer dicht!
in mijn fantopic word ik ook aanbeden, en is er niet alleen SC.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent toch populaiderder
Mijn fantopic is alweer dicht!
Ah, dan TVP voor de foto's.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het geen stadsmeet is, maar een ONZ meet![]()
SwJquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
in mijn fantopic word ik ook aanbeden, en is er niet alleen SC.
Nee ik dan mag DW wel bij mij achter in de auto zitten/liggenquote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SwJ
[..]
Ik neem alleen Trev wel mee en dan pijpt die me wel
Of we maken even misbruik van Marijke;s balkon.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
SwJ
[..]
Ik neem alleen Trev wel mee en dan pijpt die me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |