Jij mag mij altijd stalken, dat weet je toch?quote:
Geil.quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd stalken, dat weet je toch?
euh?quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaat stel je niet aan, niet vanwege mij wegblijven en gewoon naar die meet gaan. Is ook leuker voor Wouter. Ik heb tegen jou gezegd wat ik wilde zeggen, wat me al tijden dwars zat. It's out and over!!
Ik heb er momenteel gewoon even geen behoefte aan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Kaat stel je niet aan, niet vanwege mij wegblijven en gewoon naar die meet gaan. Is ook leuker voor Wouter. Ik heb tegen jou gezegd wat ik wilde zeggen, wat me al tijden dwars zat. It's out and over!!
Ik was wel van plan om heel gezellig te gaan doen zaterdag hoorquote:
Weet ik toch snoetepopje!quote:Op zondag 13 december 2009 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om heel gezellig te gaan doen zaterdag hoor
Je mag het natuurlijk helemaal zelf bepalen, maar zoals ik al zei, je hoort er wel bijquote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel gewoon even geen behoefte aan.
wouter kan het prima redden zonder mij dacht ik
Als ik kom dan, weinig zin om 4 uur te reizen om een paar uurtjes daar te zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet niet al te laat weg zaterdag.
maar ook niet al te vroegquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet niet al te laat weg zaterdag.
Volgens mij net zo veel als dat ik gemist hebquote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist...
Dus ik kan het ook al niet aan jou vragen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij net zo veel als dat ik gemist heb
Dat heeft geen zin en ik denk dat ik er zoveel van blijf weten als ik nu doequote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ik kan het ook al niet aan jou vragen?
ja maar er komen nog vrienden langs.quote:
Dat spreek je zelf af meisje, daar staan wij helemaal los van. Maar kijk maar wat je doet, je bent welkom.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar er komen nog vrienden langs.
Dat weet ik.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat spreek je zelf af meisje, daar staan wij helemaal los van. Maar kijk maar wat je doet, je bent welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |