TS is een zij hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Choad het volgende:
Sla hem in elkaar, bind hem vast, neuk zijn vriendin terwijl hij toekijkt
Oh shitquote:
Voor ware Fok!kers!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:41 schreef Ethanolic het volgende:
DIKKE VETTE BOEIEND
er is hier een liedje over
iets met vriendschap en illusie
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:41 schreef Ethanolic het volgende:
DIKKE VETTE BOEIEND
er is hier een liedje over
iets met vriendschap en illusie
Maar blijkbaar heb jij iets verkeerds over haar tegen hem gezegdquote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
neuken lijkt me geen goed idee, hij is daar te lelijk voorik baal er gewoon van zeker omdat ik al zo weinig mensen vertrouw door zulke akkefietjes en dan flik je me zoiets
TS is vreemdgegaanquote:
Sla vriendin in elkaar, bind hem vast, neuk hem terwijl zijn vriendin toekijkt.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Choad het volgende:
sla ze beide in elkaar, bind ze beide vast, en neuk jezelfquote:Op donderdag 10 december 2009 00:58 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Sla vriendin in elkaar, bind hem vast, neuk hem terwijl zijn vriendin toekijkt.
Sla jezelf in elkaar, bind jezelf vast en laat je neuken.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
sla ze beide in elkaar, bind ze beide vast, en neuk jezelf
bind jezelf in elkaar, en neuk de slaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:03 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Sla jezelf in elkaar, bind jezelf vast en laat je neuken.
Oké, nu is het toppunt wel bereiktquote:Op donderdag 10 december 2009 01:06 schreef BereNDD het volgende:
[..]
bind jezelf in elkaar, en neuk de sla
zo'n idee had ik ook wel jaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Oké, nu is het toppunt wel bereikt
Wat een taal goedzoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Choad het volgende:
Haha ja dacht dat TS een man was dan moet je even streng zijn en de toon zetten lijkt me zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |