abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27354
Wie volgt de voorverkiezingen en heeft daar een mening over???

Wat is jullie favoriet???

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_27355
ik houd het redelijk bij je moet wel he is toch belangrijk wie het rode knopje mag gaan gebruiken om de hele aarde plat te leggen evt. Maar ik ben bang dat het Gore-Bush gaat worden in de definitieve eindstrijd terwijl ik bush maar een beetje eng mannetje vind veels te conservatief maar daarentegen McCain met zijn "eerlijke" campagne wordt je ook niet veel vrolijker van het zou wel een stunt zijn een EERLIJKE president en bij de democraten Gore tegen bradley is ook niet echt een eerlijke strijd hoewel bradley het toch nog aardig doet maar dat is meer het gevolg van Billy boy clinton maar ik moet wel zeggen dat ik die bradley een gemoedelijke man vindt die heel rustig overkomt

toch gaat mijn stem weer naar ross perot

One word can say it all.<P>
pi_27356
als george W. de nieuwe president wordt, verwacht ik niet veel meer van de Vs.
Al heb ik de indruk dat McCain zijn ware ik ook niet echt laat zien....
Voor de rest waren de kandidaten niet echt relevant he? althans, ze maken weinig kans meer...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:03:57 #4
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17688182
Bush heeft gewonnen
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_17688314
Echt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2004 @ 15:18:12 #6
862 Arcee
Look closer
pi_17688394
Nevermind.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_17688443
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:03 schreef N_I_ het volgende:
Bush heeft gewonnen
Nietes. Ik eis een hertelling!!!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:25:43 #8
44906 merino
World of Sleepers
pi_17688512
Nog wel leuk om hier even te melden; Unprecedented: The 2000 Presidential Election
Een hele leuke (althans leuk is wat anders) documentaire over de verkiezingen van 2000 waar je even volledig op de feiten wordt gedrukt wat betreft verkiezingsfraude.
Na afloop vraag je je af of er uberhaupt nog wel een kans is dat Bush gaat verliezen komende verkiezingen
Het is overigens wel een beetje een Republikeinen bash met veel Democraten aan het woord maar sommige beelden en feiten spreken gewoon voorzichzelf.
Het is bijvoorbeeld hilarisch, verbazingwekkend en angstaanjagend als je even een groep vooraanstaande Republikeinen ziet rellen voor de deur van de hertellingen om te zorgen dat ze zich niet kunnen concentreren. Ook de betrokkenheid van Jeb Bush en Katharine Harris waar zeer diep op ingegaan wordt is om van te gruwelen. Laten we hopen dat dit noooit meer gebeurd!!

Link: http://www.unprecedented.org/

[ Bericht 3% gewijzigd door merino op 13-03-2004 15:35:16 (linkje toegevoegd) ]
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_17688543
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:25 schreef merino het volgende:
Nog wel leuk om hier even te melden; Unprecedented: The 2000 Presidential Election
Een hele leuke (althans leuk is wat anders) documentaire over de verkiezingen van 2000 waar je even volledig op de feiten wordt gedrukt wat betreft verkiezingsfraude.
Na afloop vraag je je af of er uberhaupt nog wel een kans is dat Bush gaat verliezen komende verkiezingen
Het is overigens wel een beetje een Republikeinen bash met veel Democraten aan het woord maar sommige beelden en feiten spreken gewoon voorzichzelf.
Tsja. J.F. Kennedy is ook aan de macht gekomen mede door verkiezingsfraude.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_17688556
het gaat nu automatisch dus geen hertellingen ./ controle.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:32:11 #11
44906 merino
World of Sleepers
pi_17688611
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:28 schreef Caesu het volgende:
het gaat nu automatisch dus geen hertellingen ./ controle.
dat zou wel heel erg helpen. De stembiljeten van 4 jaar geleden waren echt super slecht gemaakt.
Overigens kan Bush altijd nog op andere manieren winnen (zwarte democraten hun stemrecht ontnemen )...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:36:12 #12
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17688674
Wat een topickick.

Ik ga overigens voor Gore.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17688697
Maar goed, dit topic is inmiddels 4 jaar oud, en tegenwoordig hebben we een apart POL-forum. Voor een verplaatsing vind ik dit te weinig inhoud hebben en te veel achterhaald, maar uiteraard mag er in POL een nieuw topic worden geopend om de verkiezingsstrijd Bush versus Gore van 4 jaar geleden nog eens te bediscussieren.

Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')