Dus nu heb je een soort prikkelzak?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef DeStentor het volgende:
Ik heb het net voor het eerst eens met een schaartje wat korter geknipt, kaal ga ik niet doen..
Je smeert toch ook geen kernafval op je ballen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:49 schreef Kabolter het volgende:
Gewoon zo'n tube ontharingscreme halen. Werkt perfect.
Geen idee. Werkt dat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je smeert toch ook geen kernafval op je ballen.
Idd, kinderprobleem opgelostquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je smeert toch ook geen kernafval op je ballen.
Hoe hard druk je wel niet als je de zaak aan het bloeden krijgt?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:14 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Gewoon met een mesje kaal raggen. In het begin had ik ook problemen met irritatie en wat bloed verlies.
Gewoon doorgaan en kleine beetjes doen, eenmaal kaal bijhouden. Je huid wordt vanzelf sterker.
Je kan ook je ballen epileren maar das wat minder prettig maar heeft een langer effect.
P.S. Ik heb wat huid problemen die ik oplos door kaal scheren.![]()
Wat een held ben je toch jongen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:49 schreef FckFame het volgende:
Harsen is best leuk.. ze zouden er eigenlijk een aparte rubriek voor moeten maken op youtube ofzo.
Kijken wie de minste kick geeft bij het harsen van z'n zak.
Wed dat ik aardig goed scoor
laat maar eens zien dan dat filmpje!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:49 schreef FckFame het volgende:
Harsen is best leuk.. ze zouden er eigenlijk een aparte rubriek voor moeten maken op youtube ofzo.
Kijken wie de minste kick geeft bij het harsen van z'n zak.
Wed dat ik aardig goed scoor
Philips heeft er toch maar eentje? Die heb ik dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:53 schreef topdrob het volgende:
mensen die het met een bodygroom doen, welke dan?
Want als ik bijvoorbeeld op kieskeurig kijk en zoek op bodygroom...dan zijn het niet de hoogste beoordelingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |