*denktquote:Op donderdag 10 december 2009 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
*heeft een zeer levendige fantasie*.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef Bamba het volgende:
Ik ga nu ook echt slapen, als ik Geert Wilders z'n glimmende ballen tenminste niet voor me zie zodra ik m'n ogen dichtdoe. Trusten
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef P.F het volgende:
OOOOO ik moet ook metaforen!!
"Buiten dat een kerstboom niet per definitie een Christelijk symbool is, valt die kerstboom ook wel weer mee. Het is niet alsof Geert WIlders met glimmende ballen de leerlingen toe staat te stralen. DAT zou aanstootgevend zijn."
Jullie zijn geniaaal
Het lijkt gewoon een quote van de OP...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef trovey het volgende:
Zucht...wie meldt het...ik heb het gisteren gedaan
Edit: doorgegeven.
Maar het is weer dezelfde spammerquote:Op donderdag 10 december 2009 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt gewoon een quote van de OP...
Ze is al wegquote:Op donderdag 10 december 2009 @ 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het is weer dezelfde spammeralleen onder een andere meisjesnaam.
Maar er stond dus geen verbrogen reclame in zoals gister en eergister.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het is weer dezelfde spammeralleen onder een andere meisjesnaam.
Nee hoor, ik heb alleen de post leeggehaald, maar de signature is weg dus iemand anders heeft hem/haar al aangegeven.quote:Op donderdag 10 december 2009 @ 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er stond dus geen verbrogen reclame in zoals gister en eergister.
MB has taken care of it.
Theo Maassen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:17 schreef trovey het volgende:
Zit te wachten op de herhaling van DWDD, wil dat gedoe tussen Paay en...eh die... de naam kwijt...wel eens zien
....
Komt er eerst Sportjournaal...dat wordt weer een latertje
Die ja...had al de pest aan hem....kan alleen maar beter wordenquote:
Ik was even bezig in een ander topic bezig het opvoeden van een debielquote:
ghehe, valt me nog mee dat je hem niet hiermee naartoe hebt genomenquote:Op donderdag 10 december 2009 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik was even bezig in een ander topic bezig het opvoeden van een debiel
Dan trap ik hem er hoogstpersoonlijk uitquote:Op donderdag 10 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, valt me nog mee dat je hem niet hiermee naartoe hebt genomen
Yo fa waka!quote:Op donderdag 10 december 2009 03:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan trap ik hem er hoogstpersoonlijk uit...trouwens we begrijpen toch maar de helft van zijn post
nee, ik ben filmpjes van porcupine tree gaan luisterenquote:
Heyquote:
Geen idee waarover je het hebtquote:Op donderdag 10 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
Zijn jullie bekend met de Happy tree friends?
http://www.youtube.com/user/mondomedia?blend=1&ob=4
Vast wel.
ehhh, hoe lang heb je gekeken? tot voor of na alles dood moetquote:Op donderdag 10 december 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
...echt iets voor mijn buurmeisje van 5
Schattig hè.quote:Op donderdag 10 december 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
...echt iets voor mijn buurmeisje van 5
*wrijft in ogen*quote:Op donderdag 10 december 2009 03:28 schreef trovey het volgende:
Waarom dachten jullie dat die![]()
erin staan.....
quote:Op donderdag 10 december 2009 03:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen.
*meld de eerste ochtendploeg*
Nu ga ik douchen, doeidoei.
Goedemorgen.
Goedemorgen.
quote:
quote:
japanse humorquote:Op donderdag 10 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is al zo oud, maar blijft leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |