Shit, wat jammer dat je niet on speaking terms met haar bent.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom nu iedere avond laat thuis en dan zit ze er.
Geen idee en dat hondenvoer is toch ook niet haar ding zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze thuis wel (genoeg) eten krijgt als ze bij alle buren om eten loopt te bietsen.
Oh oke, maar ik geef het beest iig groot gelijk als ie weggelopen isquote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Rectifiweet niet waar die is gebleven hoor.
Hebben we gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit, wat jammer dat je niet on speaking terms met haar bent.
Anders kon je vragen waarom de kat elke avond voor je deur (beetje overdrijven kan geen kwaad) zit.
Al eerder gezegd, begin dan niet aan een kat!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee joh laat staan dat ze de boel vies maakt of vernield![]()
Mja als die chip haar leidt naar onze buuf wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ze kan die kat niet 'stelen', want ze is gechipt.
Dus dat is geen optie (helaas zou je bijna zeggen, in dit geval).
Als ie niet lief in huis is wil ze hem vast wel aan je meegeven als je gaat verhuizenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben we gedaanvandaar ook no speaking terms meer.
Ze was niet lief in huis dus maar lekker buiten het is tenslotte een dier.
Stomme buuf.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben we gedaanvandaar ook no speaking terms meer.
Ze was niet lief in huis dus maar lekker buiten het is tenslotte een dier.
Zo hebben wij hier in de buurt dus ook een kat lopen. Als hij de kans krijgt, zit ie bij je binnen en vreet ie alles op wat eetbaar is. En hij is dik!!! Maar we weten niet van wie hij is, niemand hier in de straat weet dat. Maar hij blijft maar terugkomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze thuis wel (genoeg) eten krijgt als ze bij alle buren om eten loopt te bietsen.
Ligt eraan.quote:
Dat is niet mijn menig hé maar de hare.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, begin dan niet aan een kat!
Je moet weten dat er consequenties aanzitten. Als je een kind krijgt dan zorg je er toch ook voor?
Daar giet je toch ook niet 2x per dag een beetje melk en laat het verder lekker in z'n wiegje liggen?
Ow dan kan ik in feite zeggen dat ik van nr .. ben (haar nr dus) hmmmquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als je kat gechipt wordt dan is het een leeg nummer. Hier moeten nog de naam en adresgegevens aan gekoppeld worden.
Bij Naartjie moest ik dat zelf regelen nadat ik hem bij de DA had laten chippen na de adoptie (formulier met je gegevens opsturen). Yoko en Satsu werden vanuit Redcat gechipt en het asiel stuurde na adoptie mijn adresgegevens op naar de instantie. Daar kreeg ik later bericht van.
Als buuf er ooit een chip in heeft laten schieten zonder een adres te laten koppelen kun jij obv dat chipnummer gewoon je eigen adres in laten voeren.
En sowieso, als jij met het beestje naar de DA gaat, chip wordt uitgelezen, buuf haar adres komt eruit, dan zeg je toch dat je verhuisd bent? Ik kan voor je opzoeken waar je het adres moet wijzigen. Kan allemaal via internet geloof ik.
Which reminds me... volgens mij woont Naartjie volgens zijn chip nog in Maastricht.
Springt ie dan niet op het aanrecht?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn menig hé maar de hare.
Ok ok Whoopie mag ook niet op de bank en slaapt in de keuken.
Dat vraag ik me dus af. Als jij met en goed verhaal bij een nieuwe DA komt dan vraag ik me af of hij echt actief gaat checken of de poes wel van jou is.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ze kan die kat niet 'stelen', want ze is gechipt.
Dus dat is geen optie (helaas zou je bijna zeggen, in dit geval).
Straks bezorgen ze haar in Maastricht als ze wegloopt!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als je kat gechipt wordt dan is het een leeg nummer. Hier moeten nog de naam en adresgegevens aan gekoppeld worden.
Bij Naartjie moest ik dat zelf regelen nadat ik hem bij de DA had laten chippen na de adoptie (formulier met je gegevens opsturen). Yoko en Satsu werden vanuit Redcat gechipt en het asiel stuurde na adoptie mijn adresgegevens op naar de instantie. Daar kreeg ik later bericht van.
Als buuf er ooit een chip in heeft laten schieten zonder een adres te laten koppelen kun jij obv dat chipnummer gewoon je eigen adres in laten voeren.
En sowieso, als jij met het beestje naar de DA gaat, chip wordt uitgelezen, buuf haar adres komt eruit, dan zeg je toch dat je verhuisd bent? Ik kan voor je opzoeken waar je het adres moet wijzigen. Kan allemaal via internet geloof ik.
Which reminds me... volgens mij woont Naartjie volgens zijn chip nog in Maastricht.
Erhmm niet nadat ze door iemand anders haar kat bij ons liet halen (lag al een dag lief te slapen)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie niet lief in huis is wil ze hem vast wel aan je meegeven als je gaat verhuizen
Precies!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow dan kan ik in feite zeggen dat ik van nr .. ben (haar nr dus) hmmm
Lastig!
Ja mam.quote:Hup gauw Naartjie op het juiste adres zetten jij
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Springt ie dan niet op het aanrecht?
Daar heeft geer dus wel een handje van. Dat is ook de reden dat ze niet alleen in de keuken mag. Verder heeft ze alle vrijheid.
JJH Whoopie is een hondjequote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Als jij met en goed verhaal bij een nieuwe DA komt dan vraag ik me af of hij echt actief gaat checken of de poes wel van jou is.
Een chip is vooral om baasjes weer aan verdwaalde huisdieren te koppelen. Bij raskatten zal er ook aandacht zijn voor diefstal, maar bij een htk kat denk ik niet dat ze daar echt mee bezig zijn.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! [ afbeelding ]
[..]
Ja mam.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks bezorgen ze haar hem in Maastricht als ze hij wegloopt!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
JJH Whoopie is een hondjeen het aanrecht is voor haar een no go als ze het al zou kunnen.
Cat; ik denk van niet idd maar dan moet ik met pokerface gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |