1 2 3 | margin: 0 auto 0 auto; } |
1 2 3 4 | float: left; margin: 10px; } |
1 |
1 2 3 | inhoud blauwe blok </div> |
1 2 3 4 5 | <div class="blok1"> Hier je tekst</div> <div cllass="blok2">Hier je tekst</div> <div class="blok3">Hier je tekst</div> </div> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | width: de totale breedte in px; margin: 0 auto 0 auto; } .blok1 { width: 200px; float: left; margin: 5px; } |
margin: 0 auto 0 auto;quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Superheld het volgende:
Bedankt voor alle hulp, ben nu al een stuk verder.
Hoe krijg je het nu alleen (in de breedte) in alle browsers en resoluties geconcentreerd?
1 |
Kan nog korter: als je twee waardes opgeeft gaat shorthand uit van [top&bottom] [left&right]quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef TwyLight het volgende:
de shorthand gaat uit van top, right, bottom, left
1 2 3 | text-color:f37c7c; } |
Nee. Probeer je fotobewerkprogramma.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef MrNiles het volgende:
is er een manier om met css de background-image even groot te maken als mijn header?
Niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef lkb9000 het volgende:
Hoe stel ik in dat de verticale scrollbar pas bij een bepaalde window-hoogte wordt geactiveerd? Er zitten elementen in de website die standaard hoger zijn dan de window-hoogte vanaf wanneer ik de scrollbar actief wil
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
Flash op de achtergrond zetten? Er zijn landen waar de doodstraf op dat soort acties staat, en terecht!
Koop eens een goed boek over web usabilityquote:Op maandag 8 februari 2010 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tja met javascript kan ik al helemaal niks en zo lukt 't me wel een fade-in achtergrond te krijgen.
Qua beeld stoort het helemaal niet hoor, het is niet zo druk als het klinktquote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Koop eens een goed boek over web usabilityEen fade-in op de achtergrond of aan andere storende vorm van animatie vind ik uberhaupt al not done. Dit is het internet, geen lichtreclame.
2 divs over elkaar, achterste de achtergrondafbeelding, voorste RGBA-achtergrond en aanpassen met javascript.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tja met javascript kan ik al helemaal niks en zo lukt 't me wel een fade-in achtergrond te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |