1 2 3 4 5 6 7 | <header> <search></> </> <content></> <footer></> </> |
Ik heb het nu zo, mijn hele layout is nu absolute..... en je kunt blijkbaar niet zomaar ombouwen naar float.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ligt er maar net aan hoe je indeling is.
En het voordeel van alles laten floaten is dat dat simpelweg het makkelijkst is.
Ik denk dat je ongeveer aan zo'n indeling zit:
[ code verwijderd ]
Waarschijnlijk wil je ook nog ergens een menu....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo, mijn hele layout is nu absolute..... en je kunt blijkbaar niet zomaar ombouwen naar float.
Ik snap niet echt hoe ik dit met float kan doen, dan valt mijn hele layout uit elkaar............... Hoe zorg je er dan ooit voor dat de plaatsing ten opzichte van de container en elkaar nog klopt?
1 2 3 | margin: 0 auto 0 auto; } |
1 2 3 4 | float: left; margin: 10px; } |
1 |
1 2 3 | inhoud blauwe blok </div> |
1 2 3 4 5 | <div class="blok1"> Hier je tekst</div> <div cllass="blok2">Hier je tekst</div> <div class="blok3">Hier je tekst</div> </div> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | width: de totale breedte in px; margin: 0 auto 0 auto; } .blok1 { width: 200px; float: left; margin: 5px; } |
margin: 0 auto 0 auto;quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Superheld het volgende:
Bedankt voor alle hulp, ben nu al een stuk verder.
Hoe krijg je het nu alleen (in de breedte) in alle browsers en resoluties geconcentreerd?
1 |
Kan nog korter: als je twee waardes opgeeft gaat shorthand uit van [top&bottom] [left&right]quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef TwyLight het volgende:
de shorthand gaat uit van top, right, bottom, left
1 2 3 | text-color:f37c7c; } |
Nee. Probeer je fotobewerkprogramma.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef MrNiles het volgende:
is er een manier om met css de background-image even groot te maken als mijn header?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |