TS je kan of een gigantische keuter boer zijn of ze bakt echt autobanden.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef Aron7120 het volgende:
Sinds een jaar of twee woont er naast ons een gezin uit srilanka ofzo, ergens in die buurt. Ze spreken amper Nederlands, vrouwlief sowieso niet, en manlief komt om een uur of 11/12 thuis elke avond. Die vrouw kookt ongeveer op de meest onlogische etenstijden, daar is mee te leven, maar het ruikt alsof ze oude autobanden aan het bakken is
. Het eten rijkt altijd het zelfde, en die stank komt altijd ons huis binnen.
Klacht: Etenslucht van de Buren![]()
Klacht 2: Het ruikt naar gebakken autobanden
Geloof me het ligt echt aan die geurquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
TS je kan of een gigantische keuter boer zijn of ze bakt echt autobanden.
Dan zal die gozer dus wel van een taaie stevige hap houden.
Al hoewel ik je best wel kan geloven aangezien een keer de stank uit de muil van een Somaliër geroken heb. En dat ruikt inderdaad naar rottende autobanden.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Geloof me het ligt echt aan die geurIk ben wel wat gewend qua etensgeuren
En btw ik hou van buitenlands eten![]()
Echt, dat manlief, vrouwlief , dochterlief enz enz zouden ze per direct moeten verbieden.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef Aron7120 het volgende:
Sinds een jaar of twee woont er naast ons een gezin uit srilanka ofzo, ergens in die buurt. Ze spreken amper Nederlands, vrouwlief sowieso niet, en manlief komt om een uur of 11/12 thuis elke avond. Die vrouw kookt ongeveer op de meest onlogische etenstijden, daar is mee te leven, maar het ruikt alsof ze oude autobanden aan het bakken is
. Het eten rijkt altijd het zelfde, en die stank komt altijd ons huis binnen.
Klacht: Etenslucht van de Buren![]()
Klacht 2: Het ruikt naar gebakken autobanden
Dan heb jij deze lucht nog niet gerokenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef Dinus het volgende:
[..]
Echt, dat manlief, vrouwlief , dochterlief enz enz zouden ze per direct moeten verbieden.
Ik word daar zo misselijk van, is tig keer erger dan een etensluchtje.
Misschien moet ik een topic openen in klaagbaak
Taxichauffeurs...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef mafkees01 het volgende:Terechte klacht! Toen ik nog taxiede toen kwam de stank in de straat al naar je toe. Zou er niet aan moeten denken dat dat naast me woont
Uh nee maar dan kan ik er dus niks van gaan zeggen omdat ze het toch niet begrijpt. dwaasquote:Op woensdag 9 december 2009 22:07 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom moet je erbij vertellen dat ze amper Nederlands spreken? Bakt dat wijf dan ineens beter als ze wel vloeiend spreekt?
Kom m vrijdag wel weer tegen, dan grijp ik wel hem ffquote:Op woensdag 9 december 2009 22:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk mept ie je dood.
En zij kan geen Engels? Of jij niet? Of allebei niet? dwaasquote:Op woensdag 9 december 2009 22:12 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Uh nee maar dan kan ik er dus niks van gaan zeggen omdat ze het toch niet begrijpt. dwaas
Ik heb uit betrouwbare bronnen, lees mij moeder, dat er niet met haar te communiceren isquote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En zij kan geen Engels? Of jij niet? Of allebei niet? dwaas![]()
Je zou hoe dan ook niks tegen haar hebben gezegd want je opent er liever een topic over
Praat dan met je vuisten. Wedden dat ze dat begrijpt.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen, lees mij moeder, dat er niet met haar te communiceren is![]()
Enja iets tegen haar zeggen heeft dan geen zin he
Bovendien heb ik geen zin in een burenruzie, en wel zin om te klagen, daar is dit forum voor.
TS heeft zijn moeder gevraagd om er iets van te zeggenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen, lees mij moeder, dat er niet met haar te communiceren is![]()
Enja iets tegen haar zeggen heeft dan geen zin he
Bovendien heb ik geen zin in een burenruzie, en wel zin om te klagen, daar is dit forum voor.
Of m'n moeder was op een feestje van hun zoon.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef thomaster het volgende:
[..]
TS heeft zijn moeder gevraagd om er iets van te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |