quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Ochtendjas het volgende:
De oplossing is simpel: Samuel L. Jackson.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als je leuter tegen de bril aankomt mag je je bedenken dat dat bij je pa vast ook wel eens gebeurd is en je ma misschien ook met d'r pruim langsaf is gegleden
http://www.depers.nl/opmerkelijk/213149/Slang-in-wc.htmlquote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet je Willem Wever eens mailen of dit überhaupt mogelijk is.
Opgelost.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Ochtendjas het volgende:
De oplossing is simpel: Samuel L. Jackson.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als je leuter tegen de bril aankomt mag je je bedenken dat dat bij je pa vast ook wel eens gebeurd is en je ma misschien ook met d'r pruim langsaf is gegleden
Gozert....quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ask Scat Snakequote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef NoShitSherlock het volgende:
Leef je eens in in die zogenaamde slang. Zou jij als slang in een vies bochtig putje willen liggen waar om de dag vieze ranzige drollen doorgespoeld worden?
Ze moeten minstens 4cm zijn om slang genoemd te worden, jij haalt een pier te voorschijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Lariekoek het volgende:
Ik haal op de wc altijd een slang uit mijn eigen broek.
Nou zeg... een beetje minder mag ook wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
Nu heb je een half forum de stuipen op het lijf gejaagd
Vroeger een keer een wesp in mijn zwembroekje gehad, denk daar maar eens over na!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:45 schreef Markster het volgende:
vroeger een keer een wesp in de WC gehad, denk daar maar eens over na!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger een keer een wesp in mijn zwembroekje gehad, denk daar maar eens over na!Welke van de drie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger een keer een wesp in mijn zwembroekje gehad, denk daar maar eens over na!Welk been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Welk been?gmta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |