Mannen en vrouwen begrijpen elkaar niet. Kun je lang of kort over discussieren, maar ik geef de voorkeur aan kort.quote:
Maar jij bent lesbisch dus dat telt niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben zelf een vrouw en zelfs ík snap vrouwen vaak niet eens.
Probeer je de man te begrijpen, of ga je ervanuit dat als je iets denkt duidelijk te hebben gemaakt, de ander het ook zo opvat. Gelukkig heb ik weleens gesprekken met vrouwen, waardoor ik erachter komt dat ik dingen totaal verkeerd opvat. Ik sta in ieder geval open om ze te begrijpen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen begrijpen elkaar niet. Kun je lang of kort over discussieren, maar ik geef de voorkeur aan kort.
Hoezo telt dat niet? Dat ik lesbisch ben wil niet zeggen dat ik denk als een man ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Maar jij bent lesbisch dus dat telt niet.
Yeah, the truthquote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef zwartedoos het volgende:
Women are meant to be loved not to be understood
Je bent echt een man? Als iemand mij superaardig vindt en dat zegt denk ik dat die gene mij superaardig vindt. Het is juist iets voor vrouwen om daar van alles achter te zoeken wat niet gezegd is.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef matthijs.. het volgende:
Een voorbeeld is met iemand aardig vinden of superaardig vinden, de man kan het superaardig interpeteren dat ze verliefd is of een relatie wilt.
nee die willen je veranderen naar hun inzichtquote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Begrijpen vrouwen mannen eigenlijk wel?
Voor zover ik weet ben ik een man.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je bent echt een man? Als iemand mij superaardig vindt en dat zegt denk ik dat die gene mij superaardig vindt. Het is juist iets voor vrouwen om daar van alles achter te zoeken wat niet gezegd is.
Dat denken ze dat ze dat willen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee die willen je veranderen naar hun inzicht
Dat is een goed idee, God kent mensen beter, dan ze zichzelf kennen.quote:
Jezus gast, jij spit dat zo ff uit je hoofdquote:Op woensdag 9 december 2009 22:24 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, God kent mensen beter, dan ze zichzelf kennen.
spreuken 2v6 Want de HERE geeft wijsheid, uit zijn mond komen kennis en verstandigheid;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |