abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_253275
Ik wordt helemaal gek lol ik hoor momenteel alleen maar alles over die ontsnapte bosaap genaamd seki of hoe dan ook ik het het programma nu al te vaak gezien en vindt het nog niks byzonders WAAROM KIJK JE HIER IN HEMELSNAAM NAAR het enige wat lachuh aan dat hele programma is de stommiteiten van de rest van de passagiers doe even gezond en dan heb je nog die achterllijke jop met dat geweldige slome gedoe van hem ? mensen is er dan echt niets meer op tv of zo dat je naar dat idiote programma gaat kijken

I REST MY CASE

Life has his hard and soft parts...... Just like a girl
pi_253276
Blijkbaar kijk jij elke dag... anders kon je geen omschrijving geven.....

Greetinx

Joe no hoe

hehehe

BTW
HOORN IS EEN DORP

I rest my face
------------------
If it ain't Dutch...It ain't Much
http://www.multiweb.nl/~kn

[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder (Datum 16 Maart 2000).]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 maart 2000 @ 16:39:00 #3
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_253277
hahahahaha

is toch wel grappig om de uitspattingen van die bosaap te zien hoor. Of wat voor super domme dingen Jop (konden z'n ouders de B niet vinden ofzo?) weer zegt. volgens mij is die z'n iq echt lager dan z'n schoenmaat.

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_253278
whehehe

fout ronkna de meeste omschrijvingen krijg ik van jou en ik wordt door jou aangedrongen de live stream aan te zetten whehehehe en dat achterlijke ik heb het nu in totaal een aantal keren gezien maar zo zie je maar hoe focking voorspelbaar de bus is als ik nu volgens jou zo'n goede omschrijving neer plat wheheheheh

pi_253279
Slim blijf je niet he

Hier kennen ze me niet als ronkna maar als Blue Thunder....

Volgens mijn is jouw iq net zo hoog als die van Jop (zie 2 postings hoger)

Greetinx
BT

pi_253280
WHO CARES
pi_253281
Zoals gisterenavond duidelijk werd heeft seki ook nog een gevoelige kant... En hij heeft een luisterend oor voor iemand met persoonlijke vragen... Die Seki is werkelijk van alle markten thuis en als hij zo doorgaat heeft 'ie het miljoen (of minder) binnenkort in z'n binnenzak
Seki hou zo vol!
gratis en voor niet
pi_253282
* De Parasiet wordt ook een beetje moe van de complottheorieen van Seki.

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')