Lees anders even de eerste zin van de OP.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Anders kun je flauw spelen. Oh, 10 meter verder gekomen, saven! Ha, weer 5 meter, saven! Ja lap zeg, dood. Oh geeft niks, save laden, maar 5 meter verlies!
Zo spelen trekt op niks he.
Inderdaad, stop dan een checkpoint vlak voor dat moeilijke stukje.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Repeat het volgende:
Terechte klacht. Ook kut is als bij een missie alleen het laatste stukje moeilijk is, maar daar een heel lang gebeuren aan vooraf gaat, moet je elke keer weer die hele voorbereiding doen.
Fuck wat een goede game is dat zegquote:Op woensdag 9 december 2009 18:07 schreef morningstorm het volgende:
dead space, 1 van de laatste levels, je kan niet even lkkr 10 min gamen, nee, je moet per se minimaal 15 min gamenzo moeilijk is dat toch niet?
Nog vroeger kon je niet eens gamen!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Tja..1986 het volgende:
Ach.. vroeger kon je games helemaal niet opslaan.
Nog vroeger kon je niet eensquote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog vroeger kon je niet eens gamen!
het is inderdaad een geweldige game, daar niet van, alleen de checkpoints zijn godskolere irritant, helaas wordt hij niet veel gespeeld door de slechte marketingquote:
Ik ben nog ook pas bij een van de eerste levelsquote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef morningstorm het volgende:
[..]
het is inderdaad een geweldige game, daar niet van, alleen de checkpoints zijn godskolere irritant, helaas wordt hij niet veel gespeeld door de slechte marketing
Gelukkig hebben we Penisbaard nog om KLB te voorzien van een testosteron-boost.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
Opslaan is sowieso voor flikkers, echte mannen spelen een spel in een keer uit zonder op te slaan.
Penisbaardquote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
Opslaan is sowieso voor flikkers, echte mannen spelen een spel in een keer uit zonder op te slaan.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ociaal-gedrag--.htmlquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Penisbaard nog om KLB te voorzien van een testosteron-boost.
Zei ik toch, toffe peer die jongen!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)ociaal-gedrag--.html
Dat is irritant ja. Ik had bij een checkpoint dat meteen een granaat in mijn nek ontplofte met Call of Duty 5. Moest ik het hele level opnieuw doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Agiath het volgende:
Herkenbaar idd.
Half-life 2 had dit niet
Wel jammer als je jezelf dood save-de. dwz dat je telkens bij je laatste load-punt gelijk weer dood ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |