abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75554412
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Jij geeft geen cent uit aan kerst?
Niet dat ik weet nee.
pi_75554443
Wat een gelukkig leven zal jij leiden!
pi_75554644
Yule ipv kerst, geen commercie, eigen creativiteit en fijne oorspronkelijke gewoontes. :3 Ieder jaar weer prachtig :3
pi_75554657
Eens, gevoelens(feest).
pi_75561741
gadverdamme

van die dikke kale klootzakken van een vvd managers die voor een paar dagen doen alsof ze een ziel hebben
pi_75567084
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef tjoektjoek het volgende:

[..]

Niet dat ik weet nee.
Ook geen kerstboom?
AFC Ajax
pi_75567606
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ook geen kerstboom?
Nope.

Waarom zou ik. ik ben een vrijgezelle man, dat zou best gay zijn

Maar de feestdagen kunnen mij gewoon niet bekoren.

Net als een verjaardag:
quote:
ergens in het verleden zei Jerry Seinfeld het volgende:

[..]

All you did was not die the last year
Je wordt met de dag ouder, niet ééns per jaar.

net als de feestdagen, waarom 1 maand van gelukkigheid als je zo spontaan eens gezellig kan gaan tafelen met vrienden en familie
  zondag 13 december 2009 @ 09:07:12 #83
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_75570402
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:57 schreef Werkloze_Allochtoon het volgende:
sjonge jonge zielloze nederlanders die voor een paar dagen doen alsof ze een ziel hebben

doe eens even gewoon man
Het leven is hard he?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_75571765
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:57 schreef tjoektjoek het volgende:
net als de feestdagen, waarom 1 maand van gelukkigheid als je zo spontaan eens gezellig kan gaan tafelen met vrienden en familie
Omdat veel mensen daar het jaar door weinig tijd voor hebben of kunnen maken door drukke beslommeringen. Het is vaak lastig om drukke agenda's gelijk te trekken, en juist feestdagen (waaronder ook verjaardagen) zorgen dat je wel bij elkaar komt. Dat daar een lekker hapje eten bij komt een een fijn drankje dat is natuurlijk aan eenieder om zelf te bepalen.

Belangrijk in ieder geval aan de feestdagen is dat iedereen gelukkig is en bij elkaar kan komen in mijn ogen.
pi_75579696
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Omdat veel mensen daar het jaar door weinig tijd voor hebben of kunnen maken door drukke beslommeringen. Het is vaak lastig om drukke agenda's gelijk te trekken,
Herkenbaar. Kees moet leren voor een toets de volgende maandag, Henk kan écht geen vrij krijgen hoor , en Marietje wil nu ze toch in de stad is, natuurlijk ook bij die en die langs, en ze heeft maar een weekend de tijd.

Iemand opperde ooit eens om Pinksteren maar af te schaffen, en te vervangen voor drie extra vrije dagen. Lijkt mij een slecht idee. Met Pinksteren doen we atijd hele gezellige dingen en vrienden en familie, het lukjt een stuk minder om iedereen erbij te hebben als iedereen ineens vrij moet vragen. Zul je zien dat de baas je dan op Pinkstermaandag ineens ' echt niet kan missen' .

Kan ook slechte uitwerkingen hebben natuurlijk. Met lui die je irritant vindt, lukt het nog wel om ze een avondje te verdragen.. maar een hele dag..
When it comes to survival..
pi_75580085
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef Tha_Duck het volgende:
* Tha_Duck heeft de gouden tip voor TS:

Koop betonblok, een kilo of 75 mag ie wel zijn, koop een rubberboot en vaar een kilometer de zee op. Bind het blok aan je poten en steek je rubberboot lek. Ben je direct van alle problemen af!
S. 2014
J. 2016
pi_75581659
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_75596181
Nee, ik ben gek op Kerstmis! Twee vrije dagen van werk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75629800
verplicht gezellig doen
pi_75630701
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef Jed1Gam het volgende:
verplicht gezellig doen
Eigenlijk komt het daar wel op neer ja. Niemand gaat toch ontkennen dat het gemaakt is, heel dat kerstgedoe.
Leuk en aardig, maar kerst heeft geen speciale betekenis voor mij.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75642000
Wanneer is het kerst eigenlijk?
pi_75642055
fijne feestdagen!
Ja doei.
pi_75642128
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
fijne feestdagen!
Ook voor ErwinRommel?
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:58:24 #94
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_75643411
Wehehehe eens kijken wie er in dit topic voor volgende week donderdag zelfmoord hebben gepleegd
pi_75643423
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Ook voor ErwinRommel?
ook voor hem
Ja doei.
pi_75673220
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef Tahiti het volgende:
Wanneer is het kerst eigenlijk?
25 december 1e kerst.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75675916
klote kerst! het kan niet vaak genoeg gezegd worden, kan niet wachten tot het voorbij is
pi_75675946
Ey de zon rijst 3 dagen lang tot 1 bepaalde hoogte. Dat betekent dat daarna de lente in aantocht is. Nah mean?!
pi_75677725
quote:
Op woensdag 16 december 2009 04:52 schreef Werkloze_Allochtoon het volgende:
klote kerst! het kan niet vaak genoeg gezegd worden, kan niet wachten tot het voorbij is
Klote december wat een kanker maand is dit zeg. Ik ben het zo spuug en spuug zat
Er gaat niets boven Groningen
  woensdag 16 december 2009 @ 11:53:58 #100
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75682126
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Herkenbaar. Kees moet leren voor een toets de volgende maandag, Henk kan écht geen vrij krijgen hoor , en Marietje wil nu ze toch in de stad is, natuurlijk ook bij die en die langs, en ze heeft maar een weekend de tijd.

Iemand opperde ooit eens om Pinksteren maar af te schaffen, en te vervangen voor drie extra vrije dagen. Lijkt mij een slecht idee. Met Pinksteren doen we atijd hele gezellige dingen en vrienden en familie, het lukjt een stuk minder om iedereen erbij te hebben als iedereen ineens vrij moet vragen. Zul je zien dat de baas je dan op Pinkstermaandag ineens ' echt niet kan missen' .

Kan ook slechte uitwerkingen hebben natuurlijk. Met lui die je irritant vindt, lukt het nog wel om ze een avondje te verdragen.. maar een hele dag..
Precies, het is wel heel belangrijk dat dagen als kerst er zijn. Dat bijna iedereen vrij is en je ongestoord sociaal kan gaan doen. Al is het maar één keer per jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')