Boefje!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan zou ik stiekem een internetcafé opzoeken als zij denkt dat ik in de kroeg zit.
Ik was expres heel traag aan het doen anders, maar toen dacht ik nou als niemand 'm maakt dan ik maarquote:
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was expres heel traag aan het doen anders, maar toen dacht ik nou als niemand 'm maakt dan ik maar
En anders zou ik een pers in de kelder zitten en dan 's avonds vlak voor de Sperrtijd paints bij betrouwbare Nederlanders door de brievenbus gooien.quote:
quote:
quote:
Dit geld ook voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!
Dit neem ik bij deze terug, zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen om tegen griekje te zeggen.quote:
Ik wachtte serieus even voordat ik op invoeren drukte. Ik was dus niet snel, jij fokking traag.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!
Ahwquote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit neem ik bij deze terug, zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen om tegen griekje te zeggen.
Zet nu hier die kwaliteit neer dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef Siniti het volgende:
Nee ik nam de tijd voor mijn post omdat ik weet dat de KLB SC kwaliteitsposts nodig heeft en geen snel in elkaar geflanste berichtjes!!!
Ja.quote:
Oja ik zie het. Getuigd inderdaad echt van kwaliteit die post.quote:
10 euro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |