quote:
Ben ik met je eens... maar als het aan mij had gelegen, had poekie nu nog geleefd. En trust me, ze was echt op. Ik kan die beslissing echt niet maken gewoonquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vertrouw geen enkele DA die beslissing toe , ik neem die zelf, t zijn MIJN beestjes, ik moet dr thuis voor zorgen![]()
Niemand weet beter hoe ze het doen dan ik zelf.
Ja, true. Al moet ik zeggen bedenk ik met net dat Shirley dat ook niet vroeg. Geloof ik. Eens aan MM navragen.quote:Maar twas wel een eye opener hoor, ondanks dat ik wel tevreden ben met hoe het met Frits gegaan is, hij had niet langer moeten lijden, en mss had ik wel gezegd als ze aangeboden had om t thuis later die avond te doen dat ik t liever meteen zou doen, maar die optie moet er eigenlijk gewoon wel zijn he?
quote:Zo las ik vorige week van iemand dat ze bij hetzelfde crematorium waar ik Frits gebracht heb WEL zelf dr hond in de oven mocht leggen en zo, toen ik dat met Frits vroeg kon dat allemaal niet, daar ben ik ook wel ff pislink over geweest hoor
Hele berg...en ja de rest laat zich ook niet onbetuigd qua dierenartsenkosten, honden chronisch aan de , natuurlijk dure, medicijnen en nierdieet, Palle aan de Fortekor en nierdieet en Coriandra aan de pilletjes voor de astma........en dat zijn dan de dieren die nu nog leven....zal het maar niet hebben wat de inmiddels overleden beestjes hebben gekost tijdens hun ziekte en de behandeling (wel of niet geslaagde) daarvan. Ach...geld moet rollenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
1500 euro.. ik wilde dat ik zo weinig kwijt was geweest voor Baloe . Maar het blijft een berg met geld.
Ja, dieren zijn idd duur.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Hele berg...en ja de rest laat zich ook niet onbetuigd qua dierenartsenkosten, honden chronisch aan de , natuurlijk dure, medicijnen en nierdieet, Palle aan de Fortekor en nierdieet en Coriandra aan de pilletjes voor de astma........en dat zijn dan de dieren die nu nog leven....zal het maar niet hebben wat de inmiddels overleden beestjes hebben gekost tijdens hun ziekte en de behandeling (wel of niet geslaagde) daarvan. Ach...geld moet rollen
Ja, zit al drie jaar aan de pillen en het dieet maar deed daarvoor ook al vreemd met veel afvallen en dan weer aankomen......alles zitten na te kijken, ook bloed maar ze kwamen er pas 3 jaar geleden achter dat het toch de nieren waren die de problemen gaven, blijkbaar reageerde hij lichamelijk al heel sterk op dat nierfalen voordat het kon worden aangetoond. Hij is nu broodmager, eng broodmager(je zag zijn hele ruggegraat gewoon uitsteken) toen hij net geschoren was eerder dit jaar, maar vreet als een bootwerker en is zeer actief dus zolang hij er nog lol in heeft gaan we maar door. Hij zal het vanzelf wel gaan aangeven dat het voor hem niet meer hoeft, helaas genoeg ervaring gehad met katten met nierfalen (2 zijn er aan overleden in 2008) dus ik weet wanneer het genoeg zal zijn voor hem maar zolang dat niet is.....gewoon doorgaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof ja, issie ook nierpatient dan?
En een beetje goed gedaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo tentamen gehad en gehaald (multiple choice dus antwoorden staan al online), Kerstboompje+versiersels gekocht en opgezet, net een vers bakkie muntthee open dan zo weer aan een opdracht
Amen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Hoe vaak ik niet te horen kreeg; kan je hem niet in laten slapen?
Daar neem je toch geen dier voor!
precies!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amen.
Als ik iets krijg, laten ze mij toch ook niet inslapen
echt? die? en deze dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Moet dit topic nog bijlezen maar wel weer het gekakel in het vorige topic gezien: Ik moet nog een keuze maken maar die autistische kat die per se z'n mandje moet is wel favoriet, al is die niet 'van het kliekje' hier
![]()
Nieuwe favoriete smiley: [ afbeelding ]
Elk woord was gemeend in elk gevalquote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ook heel lief ja![]()
En je hoeft die foto + kaart toch ook niet weg te doen?![]()
Kan je nagaan hoe ik heb staan bleeren toen ik het kaartje namens jullie kreeg....damn, het hield niet meer op
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo tentamen gehad en gehaald (multiple choice dus antwoorden staan al online), Kerstboompje+versiersels gekocht en opgezet, net een vers bakkie muntthee open dan zo weer aan een opdracht
Greys! Ik herken je bijna niet met die kerstman!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik zat net ff met Chico te knuffelen.
Zo heerlijk, dat warme naakte lijf zo met deken en al uit de mand geplukt en dan ligtie zo heerlijk te soezen en te genieten![]()
Collega stond dr bij helemaal te genieten ook, zegt ze ineens.
"ik ben jaloers! ik wil ook zo bij jou op schoot liggen "
![]()
Ik dacht dat ze ook zo een Chico wilde om mee te knuffelen
Ik heb hier geen shampoo staanquote:Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
love is in the air!
(en ik ben nu eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig waar je werkt...)
*je kan je honden meenemen
*je hebt er shampoo staan
*je wordt boos als iemand een mail stuurt met daarin dat jullie bedrijf er iets mee te maken heeft...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb hier geen shampoo staan![]()
Alleen gloss spray van Inecto en leave in conditioner, voor als mn haar droog is.
Of ik m nou hier neer zet of dat ik m nou in mn handtas mee zeul![]()
* ff glosspray sprayen gaat*
Nein, mn shampoo staat thuis op den badrandquote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht shampoo...
![]()
ik dacht al; wat voor werk kun je hebben als je er kan douchen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |