Daar had ik geen tijd voor, er was al zo'n meid die ging vertellen hoe moeilijk haar dag gister wel niet was in verband met de sneeuw en hoe lastig het vandaag wel niet was. Ondertussen vertelde ze over de sneeuw in Friesland alsof ze een toergids was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan jij terug roepen: TIEFT OP NAAR JE EIGEN LAND SMERIGE RANDSTEDELING!![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk overwint het Freude am Fahren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
Maharbal, ik kon het vandaag toch niet laten om de bimmer even uit te laten
ik denk dat ik 'm zo meteen nog even van z'n plekkie haal. Wel een voordeel als je achteruit in het vak staat, ik kon gelijk weg rijden zonder dat mn banden in de sneeuw stondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk overwint het Freude am Fahren!
Ik ga morgen weer eventjes.
Haha, je blijft bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik denk dat ik 'm zo meteen nog even van z'n plekkie haal. Wel een voordeel als je achteruit in het vak staat, ik kon gelijk weg rijden zonder dat mn banden in de sneeuw stonden
Die viel mij net ook al op ja... dacht even dat ie op't fietspad geparkeerd stond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef justmattie het volgende:
Er staat ook een BMW in de berm bij dat kruispunt Jumbo/Shell/Renault garage. Bij de Groningerstraatweg Hij was aardig ingesneeuwd dus die zal wel een schuivertje hebben gemaakt gister
Ik kom er net vandaan, echt zeer mooi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Ensaf het volgende:
Voor de liefhebbers: In de Prinsetuin zijn op dit moment een stel Franse vuurkunstenaars aan de gang met een paar honderd brandende lichtjes. Lijkt best wel heel mooi in de sneeuw.
Hij staat precies tussen het fietspad en de weg inquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die viel mij net ook al op ja... dacht even dat ie op't fietspad geparkeerd stond.
Oh was dat er te doen, een vriendin die op visite was zo straks hoorde ik wel iets zeggen over de oldehove en vanavond, maar zat niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Ensaf het volgende:
Voor de liefhebbers: In de Prinsetuin zijn op dit moment een stel Franse vuurkunstenaars aan de gang met een paar honderd brandende lichtjes. Lijkt best wel heel mooi in de sneeuw.
Morgen weer om vijf uur ja, eerst maar even door't centrum slenteren en dan nadat de winkels sluiten bij de prinsentuin kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, echt zeer mooi.
Als ik het goed heb is het morgen weer vanaf 5 uur.
Toen ik nee terug riep, duwden ze wel een meid richting m'n auto: "Mag die dan tenminste mee?!" Ze was niet lelijk ofzo, maar kom nou zo'n laf hondje ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor het al, het waren geen knappe jongedames die met je meewilden.
Ik heb ze bij het gerechtshof zien instappen met hun strippenkaart voor 2 strippen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Toen ik nee terug riep, duwden ze wel een meid richting m'n auto: "Mag die dan tenminste mee?!" Ze was niet lelijk ofzo, maar kom nou zo'n laf hondje ben ik nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:29 schreef Ensaf het volgende:
Kom overigens net de kroeg uit rollen.
Ben net geschrokken van de wekker van 5.30, die 24 uur geleden ook al ging.
Jazeker! Groot feest bij de Oldehove!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef justmattie het volgende:
[..]zet dat ding dan ook uit op zaterdag
![]()
Is er vandaag nog iets te doen in de stad, behalve die lampjes?
Het is volgens mij wel kerstvakantie, dus als je zin hebt in een 16 jarig meisje dan zijn die er nu waarschijnlijk wel in overvloedquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef Joy_Division het volgende:
Kheb al paar weken overgeslagen moet nu echt weet eens weg, maarja sneeuw blijft irritant.(vanuit Camminghaburen)
Wow daar ga ik voor! Alleen zijn er niet zovaak heel veel te vinden in de Doelebar. :pquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel kerstvakantie, dus als je zin hebt in een 16 jarig meisje dan zijn die er nu waarschijnlijk wel in overvloed.
Dan moet je 1 of 2 kroegen naar links of naar rechts :p.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Wow daar ga ik voor! Alleen zijn er niet zovaak heel veel te vinden in de Doelebar. :p
Klopt alleen Sybs(Siebs?) en Ouwe Stoep/ mammaloe etc zijn vaak te druk voor me op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan moet je 1 of 2 kroegen naar links of naar rechts :p.
Ik vermaak me altijd wel in de doelesteeg, ook al loopt er vaak idioot volk rond. In die kroegen staan (de meeste) mensen vaak nog een beetje ouderwets gezellig te dansen en mee te brullen met de muziek, en dat vind ik wel leuk op z'n tijd.
Als ik dan naar die kroegen ga, dan ga ik er wat eerder naartoe (~23.00), zodat je tenminste nog een kruk voor de avond kunt bezetten. Erna wordt het wel wat drukker, maar dan heb je tenminste een zitplaats mocht je daar zin in hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Klopt alleen Sybs(Siebs?) en Ouwe Stoep/ mammaloe etc zijn vaak te druk voor me op zaterdagavond.
Maar net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef neen het volgende:
De Doelesteeg is al waardeloos en daarvan de Doelebar nog wel het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |