Nu welquote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Rond St. Anne schijnt helemaal niets te liggen.
nee, tussen st anne en bolsward staat het compleet vast...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:05 schreef bascross het volgende:
Opwarming van de aarde? Welke opwarming?
5km file tussen St.Anne en Beetgum?![]()
Bij de Leeuwarder Courant genomen die bovenste?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Paladijn het volgende:
vanmorgen:
[ afbeelding ]
Vanmiddag
[ afbeelding ]
Was wel glibberen en glijden langs de kades op de terugweg... de hele binnenstad stond vast met auto's volgens mij
Wat nou Hel van '63.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu wel
Twee uur gedaan om van Bolsward naar Leeuwarden te komen, en twee keer van de weg af gegledenJammer van dat paaltje
Zo te zien wel ja, bij de Potmarge. Zal zo eens zien wat mijn foto's opleverenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bij de Leeuwarder Courant genomen die bovenste?
Van de weg af gegleden?! Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu wel
Twee uur gedaan om van Bolsward naar Leeuwarden te komen, en twee keer van de weg af gegledenJammer van dat paaltje
Beiden daar genomen ja, zou eigenlijk vandaag in Groningen gaan werken... achteraf blij dat ik toch lekker in Leeuwarden ben gaan zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bij de Leeuwarder Courant genomen die bovenste?
Ik zou voor de grap in een paar sneeuwduinen wat paaltjes moeten planten, kun je lachen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was zonet iig blij dat ik thuis wasNog wel ff door een sneeuwduin heengebeukt om de oprit op te komen
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap in een paar sneeuwduinen wat paaltjes moeten planten, kun je lachen.
Best tof, met de Achmeatoren op de achtergrond.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beiden daar genomen ja, zou eigenlijk vandaag in Groningen gaan werken... achteraf blij dat ik toch lekker in Leeuwarden ben gaan zitten
Ik heb ook mijn baggerkwaliteit foto's gepost, gewoon doen! Zorgt voor sfeer (en is gewoon leuk om te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Best tof, met de Achmeatoren op de achtergrond.
Heb zelf wat foto's in de binnenstad & Prinsetuin genomen, maar allemaal van baggerkwaliteit.
Zet ik ze straks even online.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn baggerkwaliteit foto's gepost, gewoon doen! Zorgt voor sfeer (en is gewoon leuk om te zien).
Stapvoets rijden, de ene kant op sturen, de andere kant op glijden.. reed over puur ijs op een paar plekken... Bij de rotonde bij de Mac bij Haringen een afslag genomen die niet bestaatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Van de weg af gegleden?! Hoe krijg je dat voor elkaar
En veel schade aan of door het paaltje?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stapvoets rijden, de ene kant op sturen, de andere kant op glijden.. reed over puur ijs op een paar plekken... Bij de rotonde bij de Mac bij Haringen een afslag genomen die niet bestaatEn in Beetgummermolen dus en paaltjegezoen. Deuk en scheur in de bumper, paaltje scheef.
Niva ik wil je!![]()
Van www.arriva.nlquote:• De treinen in Groningen en Friesland rijden wel, maar volgens een aangepaste dienstregeling 1 keer per uur en vertrek op het hele uur. Let op! De laatste treinen uit Groningen vertrekken alsvolgt: richting Winschoten 20.19 uur, Leeuwarden 20.04 uur, Roodeschool 20.06 uur, Delfzijl 20.31 uur. Vanuit Leeuwarden gaan de laatste treinen om: richting Groningen 20.04 uur, richting Harlingen 19.49 uur en richting Stavoren 20.03 uur. Voor reizigers richting Leeuwarden en Groningen keren de treinen na deze ritten weer terug.
Connexxion is dus kutquote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef Ensaf het volgende:
Waarom laten die smeerlappen van Connexxion nergens weten of er morgen bussen rijden.
Hier hetzelfde probleem, alleen moet ik een bus om 7.00 pakken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Maharbal het volgende:
• In het Noorden van het land rijden er geen bussen van Arriva. Morgenochtend wordt samen met Qbuzz afgestemd of er wel of geen bussen gaan rijden.
Zal dan ook wel morgen ergens komen te staan. Ik denk dat als Arriva/Qbuzz niet rijden, dat connexxion dat dan ook niet doet. Ik moet eigenlijk morgen om 7:30 op de bus zitten....kan ik verdomme om 6:30 nog eens gaan kijken of ze uberhaupt wel rijden.
Fantastisch bericht weer.quote:Vanwege de sneeuwval vandaag heeft het busvervoer in Groningen, Drenthe en Friesland grotendeels plat gelegen.
De sneeuwval trekt inmiddels weg uit het noorden. Wegen zijn met name in de kernen echter nog slecht begaanbaar. De wegbeheerders doen er op dit moment alles aan om de situatie op de weg te verbeteren. Wat de situatie morgenvroeg precies zal zijn, is lastig te zeggen. Qbuzz zal echter morgenochtend proberen de dienstregeling te hervatten. Dit geldt ook voor Arriva Touring en de kleinschallige vervoerders. De hervatting kan gepaard gaan met vertragingen en ook aansluitingen kunnen niet worden gegarandeerd. Mochten wegen onbegaanbaar blijken, dan kunnen lijnen uitvallen. Houd u er verder rekening mee dat sommige haltes lastig bereikbaar zijn, bussen zullen dan zo dicht mogelijk in de buurt van de halte stoppen.
Morgen begint de kerstvakantie en ik wil nog wel even een kerstpaket beuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef justmattie het volgende:
Ga er gewoon vanuit dat ze niet rijden, en stem je afspraak daar op af ?
Waar moet je heen? Fiets is geen optiequote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Morgen begint de kerstvakantie en ik wil nog wel even een kerstpaket beuren.
![]()
Anders kan ik volgend jaar een beschimmelde kerststol ophalen.
Op 9292ov staat de hele dag al dat de bussen in Friesland niet rijden. Moet je even naar vertragingen en dan omlaag scrollen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Ensaf het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen, rijkswaterstaat gaat de hele nacht doorwerken.
Ik hoop dus maar dat ze morgen rijden.
Belde net met de Connexxion info-lijn.
Die is dus morgenvroeg om 9.00 weerk berijkbaar.
Ik werd wel verwezen naar de website van Connexxionen 9292ov.nl.
Het goede nieuws is: volgens 9292ov.nl rijden de bussen in Friesland op dit moment overal nog gewoon. Het lijkt er dus op dat wij het slachtoffer zijn van een goed opgezette oudejaarsstunt.
Waarmee, ik heb net via de mail gehoord dat er morgen geen lessen zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
En allemaal veel succes morgenvroeg natuurlijk!
onder de voet van de Oldehovequote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Morgen leeuwardenmeet en met z;n allen penissen maken van sneeuw?
als de treinen rijden dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
onder de voet van de Oldehove
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |