Ik heb dinsdag wel vrij, kom maar langsquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik betaal je wel, maar wat krijg ik ervoor terug?
Ja, daar is een soort van theaterzaaltje gebouwd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die zitten in het tussenstuk nieuw/oud toch?
Dinsdag meot ik naar school.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag wel vrij, kom maar langs
Drama zat ook altijd al op die locatie toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, daar is een soort van theaterzaaltje gebouwd.
Geen idee waar ze vroeger zaten. Is ook al weer zo lang geleden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drama zat ook altijd al op die locatie toch?
@DW, op de wc dan?
Die Amsterdamse versie is drie keer niksquote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En laten we het Woanskip dan ook niet vergeten, als we het toch over muziek hebben.Dat die Amsterdammers dat lied later gekaapt hebben
Welke opleiding volg jij dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Geen idee waar ze vroeger zaten. Is ook al weer zo lang geleden.
Zolang ik ze niet te veel tegenkom ben ik al lang blij
Ik ga zo richting Amsterdam, bij een Lada Niva kijken. Dan naar Diemen, een vriendin oppikken. Met die vriendin naar Hoogland, pannenkoeken eten. En dan naar een concert in Maarssen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:15 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens Alex, ga je vandaan nog naar het Fec om de auto van Willem-Alexander op de foto te zetten of heb je die van ons koninklijk huis al?
Oke dan, en welke richting? Basisschool of meer een vak voor op het vmbo of zo.quote:
Ik doe geen Pabo! Wat denk je wel niet!quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke dan, en welke richting? Basisschool of meer een vak voor op het vmbo of zo.
Weet iemand ook hoe laat die Willem A. komt ?
Wil hierna eerst even een jaartje niets doen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef justmattie het volgende:
Dat weet ik toch niet![]()
Maar dit bevalt dus nietwat wil je dan gaan doen?
Dus hij zou er al moeten zijn, was wel benieuwd naar de rode lopers eigenlijk
Och, ik werk nu ook aardig wat naast mijn studie, moet dan ook nog wel lukken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef justmattie het volgende:
Zal wel een omschakeling zijn als je een jaartje lekker werkt, en dan ga je weer naar school. Vooral in de beurs
Ik zit nu op het Friesland College, 2e jaars bedrijfsadministrateur. Heb hier voor 5 jaar werken/leren gedaan op een andere opleiding
Dan merk je er weinig van jaquote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, ik werk nu ook aardig wat naast mijn studie, moet dan ook nog wel lukken.
GOUD'N!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drama zat ook altijd al op die locatie toch?
@DW, op de wc dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |