Kun je even lekker uitslapen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:
wtf om 6 uur je nest al uit als scholier
Ik hoef pas om half 8 er uit, kwart voor 9 school
Dan heb ik je zien vallen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef funest het volgende:
oh! .. daar ben ik zonet nog op mn bek gegaan met mn fiets.
Weg rijden in de 2 doet wonderen met dit weerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef Maharbal het volgende:
FANTASTISCH die sneeuw haha. Auto met achterwielaandrijving met dit weer. Elk bochtje dwars haha.
Het probleem van al dat vermogen alleen is dat 't lastig wegrijden was.
Slechte kwaliteit foto's, genomen met camera op phone...maar altijd grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorkant hoefde ik in ieder geval niet te editen voor het nummerbord.
Morgen even kijken of ik foto's kan maken op een mooiere locatie ergens als het donker is. Iemand met een fatsoenlijke camera?
Ja, ik ben net een klein blij kind in de sneeuw met z'n speelgoed!
Rond St. Anne schijnt helemaal niets te liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
in Leeuwardenviel het wel mee met de sneeuw, maar hier in Bolsward (op t werk) ligt een dik pakl!
Haha, ik kan inderdaad niet anders dan in de 2 wegrijden. En als er een helling is is het helemaal fantastischquote:Op donderdag 17 december 2009 08:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weg rijden in de 2 doet wonderen met dit weer![]()
![]()
Ik heb de verleiding weten te weerstaan met de bimmer. Maar mooi om te zien, 1 nachtje sneeuw en heel Nederland is ontregeld![]()
Haha, zelf wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef justmattie het volgende:
Nee ik doe het niet, geen zin om alles er af te vegen en zo
Ik heb al vaak genoeg gespeeld in de sneeuw met de bmwquote:
Vaak genoeg bestaat niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg gespeeld in de sneeuw met de bmw
Klopt, niets gevallen vannacht, maar wij hebben ook eindelijk sneeuw. Ligt nu al een mooi laagje.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Rond St. Anne schijnt helemaal niets te liggen.
Vanavond om 21.00 wordt bekend gemaakt of de bussen morgen rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet morgen ook werken....in de spits met het OV naar de bestemming......een auto ophalen en wegbrengen naar omgeving Amersfoort....
Ik vraag me serieus af hoe lang ik daar over ga doen.
Ah, dank voor de info! Op 9292ov of iets dergelijks?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vanavond om 21.00 wordt bekend gemaakt of de bussen morgen rijden.
Geen idee, ik heb het van Omrop Fryslân.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, dank voor de info! Op 9292ov of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |