abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:41:44 #276
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75790641
-15 weet ik niet, maar wel rond die temperatuur ja.
Bedankt Hans.
pi_75792228
Verkeerd gelezen, ergens in centraal/oosten van nld konden uitschieters van -15 voorkomen

Auto staat toch echt op het fietspad trouwens, er klapte net bijna een bromfietser op
Moest nog even iemand afzetten, dus geen camera mee... :x
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_75792281
Heb net ook snel wat mensen afgezet op het ruiterskwartier, daar in die bocht. Stonden meteen mensen te roepen of ik ze naar het station wilde brengen, omdat het zo koud was. Allejezus, je staat op 5 min lopen van het station .
pi_75792301
Ik hoor het al, het waren geen knappe jongedames die met je meewilden.
pi_75792349
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor het al, het waren geen knappe jongedames die met je meewilden.
Toen ik nee terug riep, duwden ze wel een meid richting m'n auto: "Mag die dan tenminste mee?!" Ze was niet lelijk ofzo, maar kom nou zo'n laf hondje ben ik nou ook weer niet .

zaterdag 19 december 2009 @ 05:28:49 #281
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75796536
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Toen ik nee terug riep, duwden ze wel een meid richting m'n auto: "Mag die dan tenminste mee?!" Ze was niet lelijk ofzo, maar kom nou zo'n laf hondje ben ik nou ook weer niet .

Ik heb ze bij het gerechtshof zien instappen met hun strippenkaart voor 2 strippen.

Dan liever 3 minuten lopen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zaterdag 19 december 2009 @ 05:29:46 #282
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75796539
Kom overigens net de kroeg uit rollen.

Ben net geschrokken van de wekker van 5.30, die 24 uur geleden ook al ging.
pi_75798617
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 05:29 schreef Ensaf het volgende:
Kom overigens net de kroeg uit rollen.

Ben net geschrokken van de wekker van 5.30, die 24 uur geleden ook al ging.
zet dat ding dan ook uit op zaterdag
Is er vandaag nog iets te doen in de stad, behalve die lampjes?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_75798628
Ja echt, het station kun je al zien vanaf het gerechtshof haha.
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:28:56 #285
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75803687
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef justmattie het volgende:

[..]

zet dat ding dan ook uit op zaterdag
Is er vandaag nog iets te doen in de stad, behalve die lampjes?
Jazeker! Groot feest bij de Oldehove!

Elfstedenjubileumfeesten sluiten af in

Leeuwarden op 19 december!

Met o.a. Rayonhoofdenkoor, SimmerTime en Anneke Douma

Naar aanleiding van het 100 jarig bestaan van de Koninklijke Vereniging de Friesche Elfsteden, werd dit gehele jaar in alle elf steden van Fryslân activiteiten georganiseerd. December is de feestmaand voor Leeuwarden en op 19 december sluiten de Elfstedenjubileumfeesten hier af.Het 11e Elfstedenjubileumfeest vindt plaats op zaterdag 19 december op het Oldehoofsterkerkhof (in een feesttent) in Leeuwarden, aanvang 14.00 uur. Geheel in stijl, want op het plein is ook de Winterijsbaan te vinden.

Rintje de kindermusical

Zaterdagmiddag om 14.00 uur start het programma met Rintje de Kindermusical. De compilatie van deze kindermusical vertelt het levensverhaal van Rintje Ritsma. De musical is voor schaatsliefhebbers van alle leeftijden. Iedere maand wordt de musical door nieuwe talenten opgevoerd. Daarna zijn er schitterende Elfsteden(film)beelden te zien die een weerspiegeling geven van de Elfstedentocht. Deze middag verzorgt ook de Ljouwerter Skotsploech een optreden met folkore en prachtige klederdracht. Uiteraard mag Anneke Douma ook niet ontbreken met haar hits zoals ‘Woanskip’ en ‘Bonkefeart’ en belooft het een gezellige middag te worden vol met Elfstedensferen. Ook het Rayon Hoofden Koor geeft een optreden op het grote podium. Dit bijzondere koor is speciaal samengesteld voor de viering van 100 jaar Elfstedenvereniging. De afgelopen maanden gingen zij mee on tour tijdens de Elfstedenjubileumfeesten. Tijdens het allerlaatste Elfstedenjubileumfeest zijn zij uiteraard zeker aanwezig! Van 17.00 – 21.00 uur is iedereen uitgenodigd om in de Prinsentuin te genieten van de Franse vuurtheatergroep Carabosse. Dit spectaculaire gebeuren is vanaf 17.00 uur voor iedereen gratis toegankelijk.

Tussen 17:00-21:00 uur kan iedereen gratis naar Vuur en Vlam - van Carabosse in de Prinsentuin. De tent is dicht tussen 17:30-20:30 uur.

Reünie SimmerTime

Om 21.00 uur start, in de feesttent, de reünie van SimmerTime met o.a. De Kast, Rients Gratama, Maaike Schuurmans en Piter Wilkens. In 2000 was dit grote muziektheaterspektakel een ware hype in Fryslân. Tijdens de aflopen feesten bleek opnieuw hóe ongekend succesvol SimmerTime was; men zingt massaal alle hits weer mee. Na SimmerTime neemt Syb & Band het stokje over met een swingend feestprogramma, waarna De Kast de avond af zal sluiten. De Kast speelt, naast hun bekende hits, ook hun nieuwe single ‘De Hel Foarby’.

Toegang is gratis
pi_75805407
Even bij de Oldehove geweest, maar vond er niks aan
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:06:42 #287
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75813633
Ben gister wezen schaatsen, dat was best tof!

Wil straks denk ik toch even kijken voor SimmerTime

zaterdag 19 december 2009 @ 20:07:05 #288
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75813647
We zijn al weer bijna toe aan #21
pi_75815730
Nog mensen op stap vanavond in onze Lwd?
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_75815993
Heb opzich wel zin, maar ik heb maandag een tentamen. Sla vandaag dus wijselijk over.
pi_75816209
Kheb al paar weken overgeslagen moet nu echt weet eens weg, maarja sneeuw blijft irritant.(vanuit Camminghaburen)
You make me come
You make me complete
pi_75816313
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef Joy_Division het volgende:
Kheb al paar weken overgeslagen moet nu echt weet eens weg, maarja sneeuw blijft irritant.(vanuit Camminghaburen)
Het is volgens mij wel kerstvakantie, dus als je zin hebt in een 16 jarig meisje dan zijn die er nu waarschijnlijk wel in overvloed .
pi_75816430
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Het is volgens mij wel kerstvakantie, dus als je zin hebt in een 16 jarig meisje dan zijn die er nu waarschijnlijk wel in overvloed .
Wow daar ga ik voor! Alleen zijn er niet zovaak heel veel te vinden in de Doelebar. :p
You make me come
You make me complete
pi_75816519
Vanavond even naar de Rembrandt
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:30:14 #295
236335 neen
schone schijn
pi_75816578
De Doelesteeg is al waardeloos en daarvan de Doelebar nog wel het meest.
het lijkt niet wat het is
pi_75816593
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Wow daar ga ik voor! Alleen zijn er niet zovaak heel veel te vinden in de Doelebar. :p
Dan moet je 1 of 2 kroegen naar links of naar rechts :p.

Ik vermaak me altijd wel in de doelesteeg, ook al loopt er vaak idioot volk rond. In die kroegen staan (de meeste) mensen vaak nog een beetje ouderwets gezellig te dansen en mee te brullen met de muziek, en dat vind ik wel leuk op z'n tijd .
pi_75816678
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dan moet je 1 of 2 kroegen naar links of naar rechts :p.

Ik vermaak me altijd wel in de doelesteeg, ook al loopt er vaak idioot volk rond. In die kroegen staan (de meeste) mensen vaak nog een beetje ouderwets gezellig te dansen en mee te brullen met de muziek, en dat vind ik wel leuk op z'n tijd .
Klopt alleen Sybs(Siebs?) en Ouwe Stoep/ mammaloe etc zijn vaak te druk voor me op zaterdagavond.
You make me come
You make me complete
pi_75816747
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Klopt alleen Sybs(Siebs?) en Ouwe Stoep/ mammaloe etc zijn vaak te druk voor me op zaterdagavond.
Als ik dan naar die kroegen ga, dan ga ik er wat eerder naartoe (~23.00), zodat je tenminste nog een kruk voor de avond kunt bezetten. Erna wordt het wel wat drukker, maar dan heb je tenminste een zitplaats mocht je daar zin in hebben . Na een uur of 2 wordt het weer wat rustiger in die kroegen, zodat er een normaal aantal mensen in zit.

Waar ik me wel kapot aan erger is dat in de mamaloe de muziek zo verschrikkelijk hard staat (+ kleine ruimte), dat m'n oren de dag erna nog steeds suizen. Dat kan nooit goed zijn, en ik heb er ook alleen last van in de mamaloe. Ik heb vaak gewoon oordoppen mee om de eerste paar uur zonder te veel lawaai rond te lopen.

Het aparte is is dat de muziek gewoon luider wordt naarmate de avond vordert. Aan het begin van de avond kun je elkaar tenminste nog verstaan.
pi_75816839
Dat is bijvoorbeeld het goede van Doelebar (Ieder z'n eigen smaak) Je kan er relatief goedkoop drinken en elkaar verstaan. Maarja rond 1 of 2 uur wordt het daarna toch naar de Fire toe waarskynlyk.
You make me come
You make me complete
pi_75817034
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef neen het volgende:
De Doelesteeg is al waardeloos en daarvan de Doelebar nog wel het meest.
Maar net waar je van houdt.
You make me come
You make me complete
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')