Daar had ik geen tijd voor, er was al zo'n meid die ging vertellen hoe moeilijk haar dag gister wel niet was in verband met de sneeuw en hoe lastig het vandaag wel niet was. Ondertussen vertelde ze over de sneeuw in Friesland alsof ze een toergids was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan jij terug roepen: TIEFT OP NAAR JE EIGEN LAND SMERIGE RANDSTEDELING!![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk overwint het Freude am Fahren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
Maharbal, ik kon het vandaag toch niet laten om de bimmer even uit te laten
ik denk dat ik 'm zo meteen nog even van z'n plekkie haal. Wel een voordeel als je achteruit in het vak staat, ik kon gelijk weg rijden zonder dat mn banden in de sneeuw stondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk overwint het Freude am Fahren!
Ik ga morgen weer eventjes.
Haha, je blijft bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik denk dat ik 'm zo meteen nog even van z'n plekkie haal. Wel een voordeel als je achteruit in het vak staat, ik kon gelijk weg rijden zonder dat mn banden in de sneeuw stonden
Die viel mij net ook al op ja... dacht even dat ie op't fietspad geparkeerd stond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef justmattie het volgende:
Er staat ook een BMW in de berm bij dat kruispunt Jumbo/Shell/Renault garage. Bij de Groningerstraatweg Hij was aardig ingesneeuwd dus die zal wel een schuivertje hebben gemaakt gister
Ik kom er net vandaan, echt zeer mooi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Ensaf het volgende:
Voor de liefhebbers: In de Prinsetuin zijn op dit moment een stel Franse vuurkunstenaars aan de gang met een paar honderd brandende lichtjes. Lijkt best wel heel mooi in de sneeuw.
Hij staat precies tussen het fietspad en de weg inquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die viel mij net ook al op ja... dacht even dat ie op't fietspad geparkeerd stond.
Oh was dat er te doen, een vriendin die op visite was zo straks hoorde ik wel iets zeggen over de oldehove en vanavond, maar zat niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Ensaf het volgende:
Voor de liefhebbers: In de Prinsetuin zijn op dit moment een stel Franse vuurkunstenaars aan de gang met een paar honderd brandende lichtjes. Lijkt best wel heel mooi in de sneeuw.
Morgen weer om vijf uur ja, eerst maar even door't centrum slenteren en dan nadat de winkels sluiten bij de prinsentuin kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, echt zeer mooi.
Als ik het goed heb is het morgen weer vanaf 5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |