De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ok, mijn vriendin vroeg of ik even naar de supermarkt wou gaan voor wat boodschappen te doen. Aangezien ik een lieflijke goedlachse en rustige knaap ben, heb ik hier natuurlijk geen problemen mee.
Totdat ik daar kwam. Ik kan absoluut niet tegen foul play. En een gast waagde het serieus om uncle scrooge te imiteren. Hij woog eerst 3 appels, pakte stickertje en stopte er toen nog 2 appels bij
Toen knapte er iets in me... Gierige krent, zo joelde ik hem toe... En de man was nog amused. Maar wat er toen gebeurde.... Stop.. lees door!
De man greep mij vast en snauwde me toe: Wie denk jij wel niet wie je bent? Als reactie gaf ik hem een droge keiharde vuistslag. Hij wist hieropvolgend meteen wie ik was!
Mi.. Mi... Michielos, zo stamelde hij (met een betraand gezicht). Dat ben ik, zei ik rustig terwijl ik met een flying kick op hem afvloog. Hieropvolgend greep hij een bloemkool en smeet die naar me. Ik kon hem net ontwijken.
Het geheel ontaarde in een fruit en groente smijt event, waarbij we allerhande shit naar elkaar toegooiden. Op een gegeven moment was ik dit kat-en-muis spel echter beu en ik liep op hem af, in de
tussentijd appels van me af slaand. Met een frontale kick (keihard), trapte ik hem door de magazijnpoorten waardoor het gevecht verplaatst werd naar het magazijn. Een frontkick zoals door mij geveven
is erger dan je hand in zoutzuur steken. De beste man wenste dat hij nooit geboren was. Helemaal als hij een waarzegger in de arm nam en wist wat er komen ging. En dat was geen pretje.
ik greep de beduusde man vast en zwalkte ermee naar de loopband voor flessen. Ik zette zijn hoofd erop. Het schuureffect hiervan is beyond belief beste fokkers, en ik zeg het nog maar een keer.
Op vechtkampen waar ik gezeten heb, leer je de omgeving optimaal gebruiken. De omgeving bied mogelijkheden. Het is dan ook mijn wens dat de fokkers de omgeving gaan integreren in hun vechttechniek.
De man schreeuwde het uit maar kon nog net een slag geven waardoor ik moest uitwijken. Hierna greep hij een mes en kwam op me afgerend (hoe dat mes daar kwam, zo een snijmes is beyond me).
Als een ware toreador ontweek ik hem en toen hij voorbij rende, gaf ik hem een backkick. Het zag er weliswaar spectaculair uit maar dat was niet de bedoeling. Hierna begon ik op hem in te slaan totdat
hij afdwaalde in een langdurige vergetelheid. Van het boodschappen doen, kwam helaas niks meer terecht omdat me de toegang tot de winkel ontzegd is

Hierna ben ik maar naar de plaatselijke
Aldi gegaan om wat 5derangs groenten te halen
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: ruzie in de supermarkt
Klacht 2: Van die mensen die stiekem appels erbij leggen
Klacht 3: Toegang tot winkel ontzegd worden
Klacht 4: Bij de Aldi je boodschappen doen