abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75445118
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!

Ok, mijn vriendin vroeg of ik even naar de supermarkt wou gaan voor wat boodschappen te doen. Aangezien ik een lieflijke goedlachse en rustige knaap ben, heb ik hier natuurlijk geen problemen mee.
Totdat ik daar kwam. Ik kan absoluut niet tegen foul play. En een gast waagde het serieus om uncle scrooge te imiteren. Hij woog eerst 3 appels, pakte stickertje en stopte er toen nog 2 appels bij
Toen knapte er iets in me... Gierige krent, zo joelde ik hem toe... En de man was nog amused. Maar wat er toen gebeurde.... Stop.. lees door!

De man greep mij vast en snauwde me toe: Wie denk jij wel niet wie je bent? Als reactie gaf ik hem een droge keiharde vuistslag. Hij wist hieropvolgend meteen wie ik was!
Mi.. Mi... Michielos, zo stamelde hij (met een betraand gezicht). Dat ben ik, zei ik rustig terwijl ik met een flying kick op hem afvloog. Hieropvolgend greep hij een bloemkool en smeet die naar me. Ik kon hem net ontwijken.

Het geheel ontaarde in een fruit en groente smijt event, waarbij we allerhande shit naar elkaar toegooiden. Op een gegeven moment was ik dit kat-en-muis spel echter beu en ik liep op hem af, in de
tussentijd appels van me af slaand. Met een frontale kick (keihard), trapte ik hem door de magazijnpoorten waardoor het gevecht verplaatst werd naar het magazijn. Een frontkick zoals door mij geveven
is erger dan je hand in zoutzuur steken. De beste man wenste dat hij nooit geboren was. Helemaal als hij een waarzegger in de arm nam en wist wat er komen ging. En dat was geen pretje.

ik greep de beduusde man vast en zwalkte ermee naar de loopband voor flessen. Ik zette zijn hoofd erop. Het schuureffect hiervan is beyond belief beste fokkers, en ik zeg het nog maar een keer.
Op vechtkampen waar ik gezeten heb, leer je de omgeving optimaal gebruiken. De omgeving bied mogelijkheden. Het is dan ook mijn wens dat de fokkers de omgeving gaan integreren in hun vechttechniek.
De man schreeuwde het uit maar kon nog net een slag geven waardoor ik moest uitwijken. Hierna greep hij een mes en kwam op me afgerend (hoe dat mes daar kwam, zo een snijmes is beyond me).

Als een ware toreador ontweek ik hem en toen hij voorbij rende, gaf ik hem een backkick. Het zag er weliswaar spectaculair uit maar dat was niet de bedoeling. Hierna begon ik op hem in te slaan totdat
hij afdwaalde in een langdurige vergetelheid. Van het boodschappen doen, kwam helaas niks meer terecht omdat me de toegang tot de winkel ontzegd is Hierna ben ik maar naar de plaatselijke
Aldi gegaan om wat 5derangs groenten te halen

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!

Klacht: ruzie in de supermarkt
Klacht 2: Van die mensen die stiekem appels erbij leggen
Klacht 3: Toegang tot winkel ontzegd worden
Klacht 4: Bij de Aldi je boodschappen doen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:14:30 #2
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_75445174
Michielos topic
  woensdag 9 december 2009 @ 14:16:21 #3
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_75445252
Geweldig.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:16:56 #4
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_75445285
Je spreekt jezelf nogal tegen met de "Stop..lees door".
  Redactie Frontpage woensdag 9 december 2009 @ 14:17:06 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_75445289
Michielos faalhaas met z'n neppe vechttopics altijd.

NEXT!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 9 december 2009 @ 14:17:18 #6
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75445298

Alleen geloof ik het niet van die flying kick
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75445327
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef boudemaniak het volgende:

Alleen geloof ik het niet van die flying kick
nja, was maar een klein sprongetje.. ben niet zo goed met Wushu enz
  woensdag 9 december 2009 @ 14:18:26 #8
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75445362

Hoe saai is je stage?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75445365
nu beginnen de leugens en verzinsels te vervelen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 9 december 2009 @ 14:18:56 #10
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75445394
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

nja, was maar een klein sprongetje.. ben niet zo goed met Wushu enz
Je begint je topic niet echt origineel eigenlijk... Begint altijd met "ik ben een rustige jongen"
Nou zo te zien niet omdat je altijd wel vecht
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 9 december 2009 @ 14:19:07 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_75445401
ONZ
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75445421
Michielos topic.

Waar kan ik jou bestellen voor beveiliging van mijn eindejaars feestje??
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:19:54 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75445434
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 9 december 2009 @ 14:19:58 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75445439
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
nu beginnen de leugens en verzinsels te vervelen
Ik wou dat ik het verzon, schat.
Ik kies niet voor dit leven.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:20:14 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75445456
het mooie is dat dit verhaal semi waar is.

Alleen de gehele vechtscene heeft nooit plaatsgevonden.

TS zag de appelstelende man, maar dacht hierbij gelijk aan het openen van een topic op Fok!
Zonder al deze spectaculaire happenings zou hij al snel uitgejoeld worden met allerhande leuzen als 'Lief dagboek..' en ' NEPTOPIC!'.

Echter maakt TS er iets fantastisch van waardoor hij genoeg morele steun krijgt om zijn fantast verhalen regelmatig hier neer te kwakken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_75445472

met michielos zou ik echt geen ruzie willen, zie je hoe bruut hij is! en die blik in zijn ogen, levensgevaarlijk die gast!
  woensdag 9 december 2009 @ 14:20:38 #17
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_75445476
ga eens koffie halen
pi_75445511
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!

Ok, mijn vriendin vroeg of ik even naar de supermarkt wou gaan voor wat boodschappen te doen. Aangezien ik een lieflijke goedlachse en rustige knaap ben, heb ik hier natuurlijk geen problemen mee.
Totdat ik daar kwam. Ik kan absoluut niet tegen foul play. En een gast waagde het serieus om uncle scrooge te imiteren. Hij woog eerst 3 appels, pakte stickertje en stopte er toen nog 2 appels bij
Toen knapte er iets in me... Gierige krent, zo joelde ik hem toe... En de man was nog amused. Maar wat er toen gebeurde.... Stop.. lees door!

De man greep mij vast en snauwde me toe: Wie denk jij wel niet wie je bent? Als reactie gaf ik hem een droge keiharde vuistslag. Hij wist hieropvolgend meteen wie ik was!
Mi.. Mi... Michielos, zo stamelde hij (met een betraand gezicht). Dat ben ik, zei ik rustig terwijl ik met een flying kick op hem afvloog. Hieropvolgend greep hij een bloemkool en smeet die naar me. Ik kon hem net ontwijken.

Het geheel ontaarde in een fruit en groente smijt event, waarbij we allerhande shit naar elkaar toegooiden. Op een gegeven moment was ik dit kat-en-muis spel echter beu en ik liep op hem af, in de
tussentijd appels van me af slaand. Met een frontale kick (keihard), trapte ik hem door de magazijnpoorten waardoor het gevecht verplaatst werd naar het magazijn. Een frontkick zoals door mij geveven
is erger dan je hand in zoutzuur steken. De beste man wenste dat hij nooit geboren was. Helemaal als hij een waarzegger in de arm nam en wist wat er komen ging. En dat was geen pretje.

ik greep de beduusde man vast en zwalkte ermee naar de loopband voor flessen. Ik zette zijn hoofd erop. Het schuureffect hiervan is beyond belief beste fokkers, en ik zeg het nog maar een keer.
Op vechtkampen waar ik gezeten heb, leer je de omgeving optimaal gebruiken. De omgeving bied mogelijkheden. Het is dan ook mijn wens dat de fokkers de omgeving gaan integreren in hun vechttechniek.
De man schreeuwde het uit maar kon nog net een slag geven waardoor ik moest uitwijken. Hierna greep hij een mes en kwam op me afgerend (hoe dat mes daar kwam, zo een snijmes is beyond me).

Als een ware toreador ontweek ik hem en toen hij voorbij rende, gaf ik hem een backkick. Het zag er weliswaar spectaculair uit maar dat was niet de bedoeling. Hierna begon ik op hem in te slaan totdat
hij afdwaalde in een langdurige vergetelheid. Van het boodschappen doen, kwam helaas niks meer terecht omdat me de toegang tot de winkel ontzegd is Hierna ben ik maar naar de plaatselijke
Aldi gegaan om wat 5derangs groenten te halen

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!

Klacht: ruzie in de supermarkt
Klacht 2: Van die mensen die stiekem appels erbij leggen
Klacht 3: Toegang tot winkel ontzegd worden
Klacht 4: Bij de Aldi je boodschappen doen
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_75445611
michielos topics
maar iemand door de magazijnpoorten trappen? is dat niet zo'n deur die vergelijkbaar is met een kluisdeur?
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
  woensdag 9 december 2009 @ 14:23:37 #20
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_75445615
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef TryX het volgende:

[..]

Waarom quote je in godsnaam nou weer de OP?
pi_75445641
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Aangezien ik een lieflijke goedlachse en rustige knaap ben

Op vechtkampen waar ik gezeten heb, leer je de omgeving optimaal gebruiken.
Ik zie wat tegenstrijdigheden in je verhaal
pi_75445663
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:23 schreef Jeej het volgende:

[..]

Waarom quote je in godsnaam nou weer de OP?
1 vetgedrukt woordje
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 9 december 2009 @ 14:25:43 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75445683
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:23 schreef powerlite het volgende:
michielos topics
maar iemand door de magazijnpoorten trappen? is dat niet zo'n deur die vergelijkbaar is met een kluisdeur?
Nee, dat zijn die slappe dunne flabberpoortjes wat het magazijn van de winkel scheidt.
pi_75445686
ow btw, de gezichtjes, staan die nou expres als een omgekeerde triforce?
pi_75445709
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, dat zijn die slappe dunne flabberpoortjes wat het magazijn van de winkel scheidt.
ow, dat magazijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')