Het is volkomen nieuw om de onderlaag van de maatschappij te zien functionerenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Pakspul het volgende:
Het is wat om in de onderlaag van de maatschappij te functioneren.
hoezo VMBOquote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef _Michiel_ het volgende:
Stop met VMBO en ga HAVO of VWO doen.
Nee hoor, je zit te fokken. En wat je zinloze vakken betreft: dat is je eigen schuld. Had je maar een vakkenpakket moeten kiezen wat je wel interessant vindt.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef smoking-snares het volgende:
ik zit nu in onze mooie bibliotheek samen met 50 andere leerlingen (de rest moest weggaan ivm te weinig computers) ons huiswerk te maken terwijl we in principe vrij zijn.
Ooit wel eens gehoord van verplichte vakken?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit te fokken. En wat je zinloze vakken betreft: dat is je eigen schuld. Had je maar een vakkenpakket moeten kiezen wat je wel interessant vindt.
4 Uur huiswerk per dag? Ik heb al die vakken ook gehad maar zo lang huiswerk maken heb ik nog nooit van gehoord. TS moet wel heel erg traag zijn...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef smoking-snares het volgende:
betekent 4 uur huiswerk per dag.
4.anti-klacht: depressieve leraren (UITVAL!)
Dus je werkte niet hard genoeg voor VWO.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
hoezo VMBO? ik doe nu havo en heb hiervoor 4 jaar atheneum gedaan.
Atheneum is nog een graadje erger, zij hebben ook nog AnW erbij.
heb medelijden met de hedendaagse scholier, en stop met het bashen van Pubers.
we hebben het al ZO zwaar![]()
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Gatenkaas het volgende:
Je besteedt 4 uur per dag aan huiswerk? Hoe zwakzinnig ben je dan wel niet.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef Tamashii het volgende:
Lol. Met 2 uur huiswerk per dag zou ik wel 8ens halen. (A)
Ik vond het altijd zinloze vakken, beter hadden ze 2 uur per week hoofdrekenen kunnen geven en nog een uurtje taal of LO(wat overigens wel heel zinvol is) in plaats van een vak als CKV/kunstleer enz.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit heet algemene ontwikkeling en dat huiswerk valt reuze mee als je je in de les bezig houdt met het vak.
En 4 uur per dag extra zou betekenen dat jij een boek openlegt en vervolgens FOK! start en dit als onderdeel van ervaart.
Nooit problemen gehad met deze vakken kan je slapend doorheen wandelen.
De gedachte achter CKV is vrij goed, het geeft jongeren vaak wat meer culturele bagage, wat zeker nodig is om diverse zaken op waarde te kunnen beoordelen(muziek etc.). Helaas is de uitvoering van het vak rampzalig.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zinloze vakken, beter hadden ze 2 uur per week hoofdrekenen kunnen geven en nog een uurtje taal of LO(wat overigens wel heel zinvol is) in plaats van een vak als CKV/kunstleer enz.
Maatschappijleer is overigens wel een nuttig vak. Lob zou ik niet van weten wat het is(of is het soms gym?)
ingeplande studie last uren?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Gatenkaas het volgende:
Je besteedt 4 uur per dag aan huiswerk? Hoe zwakzinnig ben je dan wel niet.
de maatschappij veranderd steeds, er zijn ook elk jaar nieuwe boeken nodig,quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef LuxAeterna het volgende:
Ik vond maatschappijleer zeker wel nuttig. De algemene ontwikkeling die je bij dat vak opdoet zal je helpen in de rest van je leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |