staat dat niet achter op het lot in die kleine lettertjes?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef Xebber het volgende:
Morgen weer een nieuwe trekking, en mijn hond heeft mijn lot verscheurd. Leg je de stukjes bij elkaar, dan is 't lot nog redelijk te bekijken. Het lotnummer is in ieder geval goed te zien.
Stel nou dat ik een miljoen win () is mijn lot dan nog geldig?
http://www.staatsloterij.(...)sreglement/index.jspquote:Artikel 19 Verval van het recht op uitbetaling van de prijs
19.1 Het recht op uitbetaling van een prijs vervalt na verloop van één jaar, aan te vangen na de dag waarop de trekking heeft plaatsgevonden.
19.2 Er vindt onder geen enkele voorwaarde of omstandigheid uitbetaling plaats in geval van verloren gegane deelnamebewijzen.
19.3 Uitbetaling op beschadigde deelnamebewijzen kan na onderzoek en goedkeuring door de Nederlandse Staatsloterij uitsluitend plaatsvinden ten kantore van de Nederlandse Staatsloterij.
Heb jij een lot? Zo ja, typ die zeut dan eens over?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
staat dat niet achter op het lot in die kleine lettertjes?
(als je het nog kan lezen?)
Technisch gezien zou je eigenlijk verschillende loten kunnen combineren .. denk dat ze moeilijk gaan doenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.staatsloterij.(...)sreglement/index.jsp
Ik gok dat een compleet verscheurd lot hier niet onder valt, maar je kunt het allicht proberen.
Automatisch met lot via de post.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef Maraca het volgende:
Was het trouwens een los lot of speel je automatisch mee?
Hmm.. vreemd. Bij mij stond dat er wel altijd opquote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Automatisch met lot via de post.
Op mijn.staatsloterij.nl staat geen lotnummer oid.
Met een gescheurd ongeldig briefje is die kans plots veel groter. Da's de wet van murphy.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef Kaza het volgende:
Volgens mij krijg je gewoon het geld op je rekening gestort, en heb je het papiertje helemaal niet nodig als bewijs.
Maak je geen zorgen, je kans op de hoofdprijs is zo klein dat het toch niet uitmaakt!
Prijzen boven een bepaald bedrag worden niet op de bankrekening gestortquote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef Kaza het volgende:
Volgens mij krijg je gewoon het geld op je rekening gestort, en heb je het papiertje helemaal niet nodig als bewijs.
Maak je geen zorgen, je kans op de hoofdprijs is zo klein dat het toch niet uitmaakt!
Klopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prijzen boven een bepaald bedrag worden niet op de bankrekening gestortDan moet je volgens mij naar het hoofdkantoor van de Staatsloterij
Alleen als ik die 10 miljoen ook daadwerkelijk op mijn rekening krijg.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:20 schreef tho_Omas het volgende:
Voor 10 miljoen laat je je hond wel inslapen toch?
En dan krijg je het cash mee in een koffer?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prijzen boven een bepaald bedrag worden niet op de bankrekening gestortDan moet je volgens mij naar het hoofdkantoor van de Staatsloterij
Na het tonen van je lot wordt het op je rekening gestort. Soort van verificatieprocedure.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
En dan krijg je het cash mee in een koffer?
En je krijgt financieel advies.. soort van "slachtoffers-hulp" zodat je geen vreemde dingen doet met het geldquote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Na het tonen van je lot wordt het op je rekening gestort. Soort van verificatieprocedure.
Zegt wie?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Na het tonen van je lot wordt het op je rekening gestort. Soort van verificatieprocedure.
De algemene voorwaardenquote:
Contact opnemen is een goedequote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Technisch gezien zou je eigenlijk verschillende loten kunnen combineren .. denk dat ze moeilijk gaan doenOf! Je neemt nu alvast contact op met de staatsloterij en je legt uit wat er aan de hand is. Misschien dat je dan het nummer alvast door kan geven zodat ze in ieder geval weten dat je geen verschillende loten hebt gecombineerd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |