weer geen tijd/ruimte voor een kopje warme soep ?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Naar de film.. nou ja, eerst naar Rotterdam toe
Hoe heet de kroeg waar ik dat altijd haal?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer geen tijd/ruimte voor een kopje warme soep ?
hun?quote:
Nee, ik reageerde even lief op m'n zelf verzonnen topic naamquote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hun?![]()
ben je weer HIPS?![]()
sup? druk in de weer met je nieuwe huis?
In Rotterdam toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde even lief op m'n zelf verzonnen topic naam
Ik ben nog helemaal niet druk, is wachten tot de hypotheek helemaal rond is.
volgens mij ben ik daar toen met Yost Hendrik Maarten Jan Peter en jij toen zelfs binnen geweest aan de Oldebarneveldstraatquote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe heet de kroeg waar ik dat altijd haal?. Ik heb daar wel afgesproken, dus wie weet.
Nope, die is al 2 jaar dichtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben ik daar toen met Yost Hendrik Maarten Jan Peter en jij toen zelfs binnen geweest aan de Oldebarneveldstraat![]()
volgens mij iets met Martini Fiero
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Natuurlijk, mooiste stad van Nederland
Wacht maar af, straks neemt Vlarp een kapsel met zwart haar, strak naar achteren. En dan gaat hij opeens dichten en alles.quote:
Mijn zwager heeft er nog eentje...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
So ya gotta getta snow scooter don't ya? How ya gonna get one?
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft er nog eentje...
Nee want het is zo en ik geloof daarin bewijs mij dan maar eens Tha_Erik dat ik ongelijk heb of niet dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je het stiekem niet het leukst om zelf een beeld te bedenken, Waxx0rz?
Eh, eigenlijk wel ja. Ik ga zelf niet ijsvissen, maar volgens mij wordt dat wel gedaan hier, een half uur verderop zijn drie grote meren (check googlemaps voor lake winnipesaukee). Je kunt bij de walmart jachtgeweren kopen en camouflagekleding en alles, in de natuurparken zijn speciale routes aangelegd voor snowmobiles en jaren terug hadden Brads ouders een beer met twee kleintjes in de achtertuin.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Woon je echt in zo'n gebied dan?Dat je dan gaat ijsvissen op een groot, (uiteraard zou je natuurlijk zeggen) bevroren meer en alles met een berenvacht om? Wordt er veel aan hunting in je omgeving gedaan en: zijn er beren?
ik blijf het gewoon leuk vinden om van dat alles een beeld te vormen.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk wel ja. Ik ga zelf niet ijsvissen, maar volgens mij wordt dat wel gedaan hier, een half uur verderop zijn drie grote meren (check googlemaps voor lake winnipesaukee). Je kunt bij de walmart jachtgeweren kopen en camouflagekleding en alles, in de natuurparken zijn speciale routes aangelegd voor snowmobiles en jaren terug hadden Brads ouders een beer met twee kleintjes in de achtertuin.
Die namen komen natuurlijk uit het Abenaki (indianentaal), maar het is inderdaad wel grappig. Voornamelijk Britse en Indiaanse namen (Manchester vs Nashua)quote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]Winnepe...dinges!
Ik zou de eerste drie maanden van mijn verblijf daar, volgens mij nodig hebben om de kaart van de omgeving te bestuderen.
Ik ook niet hoor, zeker niet in de winter. Ik ken ook geen mensen die dat doen, maar over het algemeen is het wel makkelijker om "even" een weekendje naar het noorden te rijden. Veel mensen hebben daar ook accomodatie.quote:Het is toch een heel andere cultuur hier, merk ik al. Ik ga niet éven naar de Wythmenerplas om forellen te vissen ofzo...![]()
Het went. Ik heb nog nooit een beer of eland gezien. Wel herten in de achtertuin vorig jaar, en stinkdieren en wasberen en eekhoorntjes en sinds gister zit er een muis in de kelder. 't Is wel leuk vergeleken bij het saaie wilde leven in Nederlandquote:En jachtgeweren bij de Wallmart?!En beren en...
Pas je wel op daar?!
Ik zou gék worden als ik een "vreemd" dier tegen zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |