abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76809639
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen verklaring, want daarvoor weet ik er te weinig vanaf.
Er is een vrouw in brand gestoken en die laat een verloofde achter en een moeder.
Verder zegt de politie niets te weten of ze wil niks bekend maken.
Klaar.

Waar ik me erg aan stoor is dat iedereen op basis van dit bericht en op basis van de eigen vooroordelen en hersenspinsels allerlei fantasieverhalen als waarheid gaat presenteren. Dat zie je wel vaker op FOK!, maar hier is het wel heel erg. En ik verdenk Fahu van een verborgen agenda, want die spant wel de kroon in kwaadaardigheid.
Dat mensen geschokt zijn en naar een soort zingeving of verklaring zoeken, kan ik snappen.
Maar de hier geponeerde veronderstellingen zeggen meer over de geest waar die uit voortkomen dan over de slachtoffers.
En ik vind dat griezelig genoeg om er tegen in te gaan. Want morgen kunnen jij en ik het slachtoffer zijn van een dergelijk volksgericht.
En wat vindt je ervan dat de politie wel vermoedt dat het om eerwraak gaat?

Dat op hyves een Afghaans meisje vertelt op de begrafenis te zijn geweest en het zelfs vreemd vond hoe koeltjes en bijna blij de familie ermee omging?

Ik vind het bijna griezelig dat jij dit meteen op vooroordelen en fantasieverhalen gooit, de familie verspreidde een fantasieverhaal over een ex-werkgever die de dader moest zijn, door de politie al afgedaan als onzin.
En jij gelooft nog in meerdere slachtoffers, ik denk dat er maar één slachtoffer is en een heleboel daders.

Een volksgericht. Kom op zeg, de hele familie loopt waarschijnlijk nog vrolijk fluitend rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')